Според мен вече са си намерили спонсори. Също така, Студио Змей работи и по други проекти:
https://studiozmei.com/portfolio/rescue-heroes/https://studiozmei.com/portfolio/i-elvis-riboldi/Виж „I Elvis Riboldi“ къде може да се гледа (Студио Змей са направили Animation and Backgrounds за 6 от епизодите):
Super3 and Boing (Spain), Canal+ Family (France), DeAKids (Italy), Disney Channel (Benelux) and Cartoon Network (UK, Ireland, Portugal, Greece, Turkey, Middle East, Africa and Latin America).
Евентуално за „Златната ябълка“ може да има интерес от гореизброените тв канали.
При анимациите е доста сложен процеса на продукция и разпространение, доста хора участват във всеки проект, така че е нормално да отнема много време.
Смея да кажа, че следя проектът откакто пуснаха първата краудфъндинг кампания и слушам за тези спонсори и партньори вече години наред.
Освен това съм доста добре запознат с анимацията като жанр, начин на реализация, срокове за реализация и т.н. не само от гледане, а и от изучаване на индустрията като цяло.
Нямам грам доверие на тези хора, които, поне за мен, просто не ги бива в това да си менажират проектът както трябва.
Колкото и сложен да е процесът на анимиране на даден проект, то със сигурност мога да ти кажа, че реализацията на един short и един пилотен епизод не отнема 5 години.
Когато имаш изградена фен база със силно развити социални мрежи, 2 успешни краудфъндинг кампании, един short и един пилотен епизод, би следвало много лесно да намериш партьорски отношения с телевизии/стрийминг платформи.
Тук става дума за слаб leadership.