Според мен ще има и по голям успех ако предложат и пакетни предложения с кабелните оператори за достъп към услугата. В момента тече един безумен спор с Телеком Австрия, където австрийците са се правили на интересни и искали в пъти по малка цена за разпространение в мрежите на всичките държави, където оперират, и за това ги няма каналите в А1 при нас, но за Дисни+ трябва да го преодолеят, защото не че не нещо ама Виваком никога няма да има толкова абонати, колкото имат в момента А1 и БСК...
Извинявай, че те репликирам, но не разбирам защо биха дори си помислили за договор с оператор, с който да делят приходите, при положение, че Дисни като официален бранд присъства в България по - дълго от който и да е от операторите.
Имат собствена централа в София, в която работят страхотни специалисти, както и редица телевизионни канали, по - които да рекламират услугата си безпроблемно. Дори и никъде другаде да не правят промота (което всъщност няма да стане, рекламна кампания ще има, и то доста масирана), те имат на разположение 3 FOX канала, 2 Nat Geo канала и Дисни Ченъл, както и огромна, вече изградена мрежа от social media страници и канал в YouTube с над 150 000 абоната, за да рекламират D+ и да може тя да стигне до тяхната таргет аудитория.
Като цяло една от целите на този род услуги е да се преодолее the middle man и да може компанията да стигне директно до своите клиенти, без да се налага те да сключват договори с трети фирми.
При услуги като Tidal например е нужно да се прави партньорство с оператор, защото брандът е напълно непознат за широката аудитория. Същото се отнася и за Deezer.
Дисни са широкоразпознаваем бранд и подобен род партньорство просто не им трябва.