Толкова ли бе важно да пишете десетки съобщения до Пиеро, за да разнищите случая защо са качени 2-3 дни по-късно? Тарифата ви я предоставих веднага щом ми бе изпратена. Революция направихте!
Не знам как прецени, че
имейлите са били десетки, един единствен беше, но няма значение. BG TV Talk е български форум, претендиращ да бъде един от най-добрите в категорията си, съответно да бъде актуален и надежден източник за ТВ новини за посетителите си. Като администратори на форума, ние се стремим да получава информацията заедно с всички останали. Сега си представи (както с някои колеги направихме), че от Пиеро са започнали да изпращат тарифите само на абонирани лица, ако така мога да се изряза. Следващия месец например си заминал нанякъде и няма кой да публикува тази информация тук – ние какво правим? Не виждам проблем в това, че сме изпратили запитване до имейл адрес, публикуван в сайта им и очевидно е оставен за такива случаи – за обратна връзка. Не останах с впечатлението, че и от Пиеро са имали нещо против да им пиша, а точно обратното – отнесоха се към мен много любезно, както и аз.