naskox
|
Хм, интересно решение, че ми стана интересно с времетраенето на рекламите. Досега е максимум 12 минути на 1 час, а с предложенията денонощието е разделено на 2 половинки от 6 до 18 и от 18 до 6, в които рекламното време ще е максимум 20% от всяка част от 12 часа. Демек 20% от 12 часа, са 144 минути за 12 часа. В същото твърдение 12 часа са 720 минути. 20% от 720 минути са 144 минути. В продължение от 12 часа (720 минути) ще може да има 144 минути реклами. Което по сметки 12 часа по 12 минути са 144 минути. Което сега току-що осъзнавам, че просто отпада формулировката 12 минути максимум на час, с други думи да си стигна до мисълта, ще може в прайм тайм както и ще стане, ако приемат предложенията да ни спамят с повече от 12 минути реклами...бляк
|
|
|
|
|
|