Да, но с това удължаване имат начин за още излъчване на скъпа реклама. Все пак в праймтайма реклама е най-скъпа. В Турция целодневно нямаш сериал/предаване под 3-4 часа освен новините точно заради излъчване на реклами. Скоро и тук сигурно ще стане така, а и е доста по-бюджетно.
Сериалът “Братя” беше доста гледан, но можеше да се излъчи само един рекламен блок и, очаквано, не му намериха заместник.
Ами, според мен разковничето е в продуктовото позициониране, понеже там няма никакво законово ограничение колко марки и по колко време можеш да рекламираш, докато рекламните паузи могат да са максимум по 12 минути за 1 час.
Иначе по време на големия бум с турските сериали тук режеха тричасовите епизоди на 2-3 части, понеже щяло да омръзне на зрителя, пък сега преспокойно излъчват толкова дълги епизоди на повечето реалитита, като не взимат предвид отегчението на зрителите. 😕