BG TV Talk
29 March 2024 11:43:49
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
  Home Help Search BG TV News CN BG Fans Facebook Contact us Staff List Login Register  

ТВ рейтинги | новини и коментари

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16   Go Down
  Print  
Author Topic: ТВ рейтинги | новини и коментари  (Read 45998 times)
0 Members and 4 Guests are viewing this topic.
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #160 on: 05 April 2016 00:45:34 »

Quote from: bTV PR
Сезонът на Мастър продукциите в ефира на bTV прикова зрителите пред малкия екран

Тематичните канали в bTV Media Group удвояват аудиторния си дял.

През март bTV даде старт на пролетния телевизионен сезон с най-добрите световни и локални продукции в България. Сезонът на „Master” продукциите по bTV, заедно с информационния „Master” - bTV Новините и bTV Репортерите оформят челото на класацията топ 50 за месец март според зрителите във всички таргет групи. Забавлението за зрителите започна на 1 март с втория сезон на носителя на приза „Мастър” сред кулинарните предавания – световния телевизионен хит „MasterChef”- близо 39% аудиторен дял и почти 1 млн. зрители. Той бе последван от “Master-a” сред телевизионните формати за таланти – „България търси талант” (близо 47% аудиторен дял и 1 мил. 330 хиляди зрители), първото по рода си социално риалити „Бригада Нов дом” (близо 39% аудиторен дял и средно 1 мил. 12 хиляди зрители) и “Master-a” на българските сериал – „Столичани в повече” – близо 37% аудиторен дял и почти 1 млн. зрители.
Сред най-атрактивните програми за зрителите през март са още хитовият фентъзи сериал „Хрониките на Шанара” на MTV, който bTV излъчи само два месеца след световната му премиера, предаванията „Папараци, „Комиците” и „Шоуто на Слави”, както и хитовите, и обичани родни и световни филмови заглавия – „Последният ерген”, „Последният екшън герой” и други.

bTV затвърждава тенденцията да привлича по-голям брой зрители за сметка на втората по гледаемост медия, сочат данните на ГАРБ за март 2016 г. Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и втората по гледаемост телевизия през март достига до 67%. При младите зрители на възраст 18-34, bTV отчита 1,5 пъти по-голям аудиторен дял от прекия конкурент, както и в групата 18-49 в полза на bTV.

С традиционно силни резултати са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които заемат водещи позиции  в класацията на новинарските предавания. Централният новинарски блок на bTV остава категоричен избор на зрителите и през март 2016 г. като журналистите в нюзрума на медията печелят доверието на по-голям брой зрители. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия е 75%, или 1.8 пъти повече (TG All4+). За аудитория 18-34 и 18-49 разликата е съответно 61% и 56% в полза на bTV.

„Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (118%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок се вижда в целевата група 18-34. Сред актуалните предавания „Лице в лице” привлича най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория, а най-гледаното публицистично предаване през уикенда е „120 минути”.

В класацията топ 50 за месец март попада и приятелската среща между Португалия и България, излъчена по bTV Action. Успехът на тематичния канал от портфолиото на bTV Media Group не е случаен. bTV Action, заедно с останалите тематични канали в групата, повишават аудиторния си дял с близо 50% в сравнение с месец март 2015г. сред целевите групи 18-34г. и 18-49г. Най-голям ръст сред младите бележат bTV Cinema, bTV Action и RING, а bTV Cinema, bTV Comedy и bTV Lady при зрителите на възраст 18-49г.





Report Spam   Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by EzPortal
Bookmark this site! | Upgrade This Forum
Free SMF Hosting - Create your own Forum

Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy