Дори "Медиярисърч" да си обогатят панела, нещата няма да се променят коренно. В малките градове почти няма млади хора, а за рекламодателите именно младите са важни, понеже пенсионерите не могат да си позволят по-скъпи неща с пенсиите, които получават.
Работя като публика и като оператор. Относно броя на желаещите - кастингите на X Factor бяха 7 дни, като имаше по около 40 човека на ден, а кастингите на "Гласът на България" бяха 4 дни, като имаше по около 30 човека на ден. Простите сметки показват, че в X Factor са се явили около 280 човека, а в "Гласът на България" - около 120. Сам виждаш към кое предаване има по-голям интерес. Също в "Гласът на България" имаше технически проблеми колкото поискаш. Бяха наели техника от TV1, а тя вече е доста амортизирана и често дава проблеми. Най-големият куриоз беше когато режисьорката накара един от певците да си изпълни за втори път песента, понеже тя забравила да натисне бутонът за запис...
Извинявай, ама такъв непрофесионализъм никъде няма...
С камерите и видеостената също доста често имаше проблеми, докато в X Factor нямаше нито едно прекъсване поради технически проблем...
Миналата година наистина имаше допълнителни кастинги в X Factor, но защото имаше прекалено много желаещи, а не защото е нямало. Тогава се бяха явили около 230 човека, а в "Гласът на България" бяха около 150. Виждаш, че вместо да се стопява разликата между двете предавания, тя се увеличава още повече в полза на X Factor. И за двете години казвам участниците от втория етап на кастингите, когато се провеждат в София. В първия етап, когато се обикаля по градовете, голяма част от желаещите са фрийкове и съответно не се допускат в следващите етапи.
72.5% от населението ни живее в градове. Далеко съм от мисълта, че 99% от „младите хора“ в България живеят само в трите ни най-големи града.
За техниката не знам, всичко си излиза перфектно на екрана.