BG TV Talk
28 March 2024 19:30:05
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
  Home Help Search BG TV News CN BG Fans Facebook Contact us Staff List Login Register  

ТВ рейтинги | новини и коментари

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16   Go Down
  Print  
Author Topic: ТВ рейтинги | новини и коментари  (Read 45959 times)
0 Members and 5 Guests are viewing this topic.
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #160 on: 02 March 2016 12:58:34 »

В по-горните ви две мнения не разчетох нищо по-различно от хейт. Не говорим за промотирани постове, говорим за обикновени постове от страници, които събират средно по 1k реакции. И нима средно аритметично в понеделник вечер в слот 20:00-23:30 не може да гледат телевизия 3,4 млн. души?
Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Online Online

Posts: 917



WWW
« Reply #161 on: 02 March 2016 13:09:59 »

Разбрал си грешно. Не съм казал, че малко хора са гледали концерта. Казах, че е много нереално 1 715 000 души да са гледали този концерт на датата, която е бил излъчен. Човека е успял. Нямам нищо против него. Не съм му фен и неможе да ме впечатли със кръчмаро сватбарска ориенталска музика предназначена за друсане на кючек. На bTV.bg невлизам - не ми е интересно и не ми се дирят видеа за да ги сравнявам.

За концерта в Арена Армеец
За видеата в Ютюб знам, че отчита гледанията, когато клипа е изгледан най-малко 30 секунди. От Ютюб не ги интересува да отчитат напълно уникалните гледания те отчитат гледанията, които са направили най-малко 30 секунди. Така, че ако много хора гледат всеки ден един музикален клип този клип може да направи милиони гледания. Също и в Ютюб има и средна продължителност на показването.

В Фейсбук един рекламиран пост може да събере много харесвания така че е нормално да има 10к.

YouTube отчита целия клип за изгледан ако са изгледани повече от 70% от дължината на видеото.

Модераторска забележка: Пишете грамотно!

Да, очевидно не ги бива дори в най-елементарните сметки. Ако приемем, че половината зрители са гледали ьтв, то това означава, че в същия момент телевизия са гледали 3,5 млн. души, което означава всеки втори жител на страната. Това, и на теория, и на практика няма как да е възможно.

Какво "на практика и на теория" доказва, че не може да има 3,5 млн зрители по едно и също време в България?

Престарали са се със завишаването на бройката - това е огромна бройка за страна , като България и затова мисля, че не е реална. Реалната бройка сигурно е до 500 000 души. Рейтингите на много неща по цял свят спадат а те пишат -  1 715 000 души  за някакъв си концерт.

В Замунда торента е свалян 1863 пъти. То очевидно лъжат хората с числото  1 715 000.

Супер нереално е да се нарече просто "някакъв си концерт", защото дори и да не си фен на музиката му или да го мразиш и т.н., никой не може да отрече, че това е най-големият концерт на български изпълнител правен някога и то - на родна земя! От гледна точка на интерес също е уникален прецедент, тъй като всички 70 000 билети бяха изкупени за по-малко от 7 часа след пускането им в продажба(и то само 1 месец след като официално бе обявено, че изобщо ще има такъв концерт) Излизшно е да обяснявам защо този концерт не е просто "някакъв си концерт".
Report Spam   Logged

tvreiting
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 211


« Reply #162 on: 02 March 2016 13:39:32 »

YouTube отчита целия клип за изгледан ако са изгледани повече от 70% от дължината на видеото.

Модераторска забележка: Пишете грамотно!

Какво "на практика и на теория" доказва, че не може да има 3,5 млн зрители по едно и също време в България?

Супер нереално е да се нарече просто "някакъв си концерт", защото дори и да не си фен на музиката му или да го мразиш и т.н., никой не може да отрече, че това е най-големият концерт на български изпълнител правен някога и то - на родна земя! От гледна точка на интерес също е уникален прецедент, тъй като всички 70 000 билети бяха изкупени за по-малко от 7 часа след пускането им в продажба(и то само 1 месец след като официално бе обявено, че изобщо ще има такъв концерт) Излизшно е да обяснявам защо този концерт не е просто "някакъв си концерт".

Грешиш за Ютюб. Гледането се отчита, когато видеото е гледано най-малко 30 секунди. Ще ти докажа, че грешиш, като публикувам   средна продължителност на показване от клипа -  Слави Трифонов и Ку-Ку Бенд - Концерт в Арена "Армеец" Тя е 18:52 мин. , а клипа е 2 часа и 20 мин.

Предполагам е рекламирал концерта почти всяка вечер в шоуто и така е успял да накара 70 000 човека да си купят билети. Това е нещо напълно нормално при един добре рекламиран концерт. Признавам, че е най-големия концерт на българин.
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #163 on: 02 March 2016 16:33:23 »

Грешиш за Ютюб. Гледането се отчита, когато видеото е гледано най-малко 30 секунди. Ще ти докажа, че грешиш, като публикувам   средна продължителност на показване от клипа -  Слави Трифонов и Ку-Ку Бенд - Концерт в Арена "Армеец" Тя е 18:52 мин. , а клипа е 2 часа и 20 мин.

Предполагам е рекламирал концерта почти всяка вечер в шоуто и така е успял да накара 70 000 човека да си купят билети. Това е нещо напълно нормално при един добре рекламиран концерт. Признавам, че е най-големия концерт на българин.
Малко ме съмнява какви са алгоритмите на YouTube за гледанията и всеки може да каже всичко. Въпросният клип е „рекламиран“ не повече от един път в ефир, като май каза нещо от сорта „може да гледате концерта в интернет“ и това беше. Споделен е и не повече от един път във Facebook странцата на шоуто, абсолютно никаква рекламна кампания не е имал, каквато я изкарваш.
Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Online Online

Posts: 917



WWW
« Reply #164 on: 02 March 2016 20:47:30 »

Грешиш за Ютюб. Гледането се отчита, когато видеото е гледано най-малко 30 секунди. Ще ти докажа, че грешиш, като публикувам   средна продължителност на показване от клипа -  Слави Трифонов и Ку-Ку Бенд - Концерт в Арена "Армеец" Тя е 18:52 мин. , а клипа е 2 часа и 20 мин.

Предполагам е рекламирал концерта почти всяка вечер в шоуто и така е успял да накара 70 000 човека да си купят билети. Това е нещо напълно нормално при един добре рекламиран концерт. Признавам, че е най-големия концерт на българин.

Ти май не разбра, че концерта бе продаден за 7 часа за каква реклама говориш изобщо? Никога не е правена специална реклама "купете си билети еди-си кога" и т.н.

Иначе за гледането в YouTube - напълно съм прав. Това за 30-те секунди е съвсем различно нещо. Ако го погледнеш дори и от гледна точка на Google не е изгодно да е така, защото само ще се лъжат клиентите им рекламодатели и т.н.

НО - време е да се спре този излишен спор, защото на всички е ясно какъв интерес предизвиква фигурата на Трифонов и компания(и за добро, и за лошо) - плюс това - всичко това е OFFTOPIC
Report Spam   Logged

Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #165 on: 11 March 2016 22:56:37 »

С нова енергия „България търси талант” завладя 1 337 000 зрители

Петият сезон на шоуто по bTV начело по гледаемост на 6 март с почти тройна разлика пред прекия конкурент.

Близо 1 337 000 души или почти три пъти повече от телевизионните зрители проследиха първия епизод на „България търси талант” на 6 март по bTV. Малко преди 21 часа пикът в зрителския интерес достига 1 523 850 зрители, което е с 1 157 240 зрители повече от тези на Нова, сочат данните на ГАРБ за 6 март.

По време на излъчването на шоуто в ефир, феновете на „България търси талант” разгорещено обсъждаха тазгодишните участници и жури във фейсбук страницата на предаването. Броят на феновете се увеличи с 4 000 души и достигна до 180 000. 48 000 са уникалните потребители, които са обсъждали, коментирали, лайквали или шервали постовете на страницата, а импресиите достигат до над 1 635 000. Най-много виртуални овации пък обра малката Жаклин, която освен „златния бутон” на Михаела получи близо 8,5 хиляди харесвания.

Instagram профилът на „България търси талант” също отбелязва забележителни резултати. По време на предаването нови 3 100 души са станали последователи на шоуто по bTV, което е с 1 300 повече от профилите в „социалната мрежа на младите” на различните български шоу програми за таланти. Снимките в Instagram от първия епизод на „България търси талант” снощи се радват на забележителните 4561 харесвания.



„Бригада нов дом” разказа първата си приказка пред близо 1 милион зрители

Социалният проект по bTV привлече почти два пъти повече млади зрители в сравнение с втората в класацията телевизия.

На 10 март в телевизионният ефир на bTV дебют направи новият социален проект – „Бригада нов дом”. В него Мария Силвестър разказа за семейство Махитци, които въпреки усилията си, живеят на границата на екзистенциалния минимум. С помощта на водещата и на бригада от най-добрите строители, съдбата на Маргарита и нейните деца, както и на още пет семейства ще бъде променена и всички те ще се сдобият с мечтания уютен дом. В четвъртък вечер зрителите видяха началото на приказката за семейство Махитци, а всеки четвъртък ще стават свидетели на динамичната промяна в живота и на останалите герои, за които bTV и „Бригада нов дом” ще разкажат.

38% от аудиторията е проследила първи епизод на „Бригада нов дом” по данни на ГАРБ. Броят на зрителите на bTV във времевия интервал 21.30 – 22.30 ч. е 2,1 пъти по-голям от този на следващата в класацията телевизия, която е привлякла едва 18,2% от аудиторията. Зрителският интерес към социалния проект нараства постепенно след старта му, като пикът на интерес от страна на аудиторията достига 1 122 489 души (около 21:45ч.). Предаването, което пише приказни истории, е фаворитът и на младата аудитория, като резултатите сред зрителите на възраст 18-34 са 1,8 пъти по-високи в сравнение с тези на втората в класацията телевизия.
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #166 on: 15 March 2016 15:45:29 »

Quote from: bTV PR
bTV привлича все повече млади зрители

Топ 50 програми за февруари: bTV привлича все повече млади зрители и увеличава преднината си. Над половината от 50-те най-гледани предавания в българския ефир са от програмата на bTV.

bTV затвърждава тенденцията да привлича по-голям брой зрители за сметка на втората по гледаемост медия, сочат данните на ГАРБ за февруари 2016 г. Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и втората по гледаемост телевизия през февруари достига до 65%. При младите зрители на възраст 18-34, bTV отчита 1,6 пъти по-голям аудиторен дял от прекия конкурент, а в групата 18-49 разликата е 1,4 пъти в полза на bTV.

В класацията на най-гледаните програми Топ 50 за февруари bTV заема най-малко първите 10 позиции при всички основни целеви групи. Начело във всяка една от тях е концертът на Слави и Ку-Ку Бенд на стадион Васил Левски, който bTV излъчи на 29 февруари и с който даде начало на сезона на „Мастър-продукциите” в своя ефир.

С традиционно силни резултати са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които заемат водещи позиции  в класацията. Централният новинарски блок на bTV остава категоричен избор на зрителите и през февруари 2016 г. като журналистите в нюзрума на медията печелят доверието на по-голям брой зрители. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия е 71%, или 1.7 пъти повече (TG All4+). За аудитория 18-34и 18-49 разликата е съответно 54% и 43% в полза на bTV.

„Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (181%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок се вижда в целевата група 18-34. Сред актуалните предавания „Лице в лице” привлича най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория, а най-гледаното публицистично предаване през уикенда е „120 минути”.

Сред най-атрактивните програми за зрителите през февруари са хитовите филмови заглавия - „Денят на влюбените”, „Код Олимп” и „Need For Speed: Жажда за скорост”, както и любимите сериали „Твоят мой живот” със своите финални епизоди, най-новият сериал в ефира - „Част от мен” и руският хит – „Екатерина”. Сред най-гледаните програми за месеца логично попада и най-успешната риалити поредица „Истински истории: Разводи”, както и семейното състезание „Мама готви по-добре”, което стартира в средата на февруари.





Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #167 on: 28 March 2016 17:24:55 »

Quote from: bTV PR
bTV Action вкара победен гол на всички национални телевизии в петък вечер, „България търси талант” със златен бутон от зрителите в неделя

bTV Action е най-гледаният канал в петък вечер, 25 март, от 22.37 до 00.50 ч., сочат данните на ГАРБ. Прякото излъчване на контролната среща Португалия - България отредиха лидерското място на канала, който постигна гледаемост от 28.1% от аудиторията на възраст 18-34 г. и 26.8% при 18-49г. Срещата между Кристиано Роналдо и героят на мача - вратарят Владислав Стоянов бе проследена от близо 40% при мъжете на възраст 18-34 (виж графиките под текста).

В неделя вечер златният бутон на публиката получи предаването „България търси талант”. 50% от телевизионната аудитория проследи изходът от битката между Любен Дилов и бийтбоксът. Близо 1 400 000 зрители станаха свидетели на това как най-големият враг на това изкуство даде своя глас и своя златен бутон за дуетно изпълнение между гадулка и бийтбокс.





Report Spam   Logged
The TV Boy
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 2 377


Администратор


« Reply #168 on: 28 March 2016 20:06:42 »

Просто за спорта ще кажа че коментарното студио на БТВ Екшън беше пълна пародия... БНТ може да не стават много често, но пък БТВ направо избиха рибата с това студио и с водещи, и с гости и с коментари около мача...
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #169 on: 05 April 2016 00:45:34 »

Quote from: bTV PR
Сезонът на Мастър продукциите в ефира на bTV прикова зрителите пред малкия екран

Тематичните канали в bTV Media Group удвояват аудиторния си дял.

През март bTV даде старт на пролетния телевизионен сезон с най-добрите световни и локални продукции в България. Сезонът на „Master” продукциите по bTV, заедно с информационния „Master” - bTV Новините и bTV Репортерите оформят челото на класацията топ 50 за месец март според зрителите във всички таргет групи. Забавлението за зрителите започна на 1 март с втория сезон на носителя на приза „Мастър” сред кулинарните предавания – световния телевизионен хит „MasterChef”- близо 39% аудиторен дял и почти 1 млн. зрители. Той бе последван от “Master-a” сред телевизионните формати за таланти – „България търси талант” (близо 47% аудиторен дял и 1 мил. 330 хиляди зрители), първото по рода си социално риалити „Бригада Нов дом” (близо 39% аудиторен дял и средно 1 мил. 12 хиляди зрители) и “Master-a” на българските сериал – „Столичани в повече” – близо 37% аудиторен дял и почти 1 млн. зрители.
Сред най-атрактивните програми за зрителите през март са още хитовият фентъзи сериал „Хрониките на Шанара” на MTV, който bTV излъчи само два месеца след световната му премиера, предаванията „Папараци, „Комиците” и „Шоуто на Слави”, както и хитовите, и обичани родни и световни филмови заглавия – „Последният ерген”, „Последният екшън герой” и други.

bTV затвърждава тенденцията да привлича по-голям брой зрители за сметка на втората по гледаемост медия, сочат данните на ГАРБ за март 2016 г. Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и втората по гледаемост телевизия през март достига до 67%. При младите зрители на възраст 18-34, bTV отчита 1,5 пъти по-голям аудиторен дял от прекия конкурент, както и в групата 18-49 в полза на bTV.

С традиционно силни резултати са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които заемат водещи позиции  в класацията на новинарските предавания. Централният новинарски блок на bTV остава категоричен избор на зрителите и през март 2016 г. като журналистите в нюзрума на медията печелят доверието на по-голям брой зрители. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия е 75%, или 1.8 пъти повече (TG All4+). За аудитория 18-34 и 18-49 разликата е съответно 61% и 56% в полза на bTV.

„Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (118%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок се вижда в целевата група 18-34. Сред актуалните предавания „Лице в лице” привлича най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория, а най-гледаното публицистично предаване през уикенда е „120 минути”.

В класацията топ 50 за месец март попада и приятелската среща между Португалия и България, излъчена по bTV Action. Успехът на тематичния канал от портфолиото на bTV Media Group не е случаен. bTV Action, заедно с останалите тематични канали в групата, повишават аудиторния си дял с близо 50% в сравнение с месец март 2015г. сред целевите групи 18-34г. и 18-49г. Най-голям ръст сред младите бележат bTV Cinema, bTV Action и RING, а bTV Cinema, bTV Comedy и bTV Lady при зрителите на възраст 18-49г.





Report Spam   Logged
TONI
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 276


« Reply #170 on: 05 April 2016 17:22:29 »

Нова също днес качиха някаква класация топ 50 за март, но никъде не я виждам?!?!
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #171 on: 05 April 2016 19:16:35 »

Нова също днес качиха някаква класация топ 50 за март, но никъде не я виждам?!?!
Обвиняваш ни/ме, че не е публикувана тук или искаш да кажеш, че изобщо не можеш да я намериш?
Report Spam   Logged
TONI
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 276


« Reply #172 on: 05 April 2016 21:16:56 »

Обвиняваш ни/ме, че не е публикувана тук или искаш да кажеш, че изобщо не можеш да я намериш?
Казвам, че никъде в сайта на Нова не виждам въпросната таблица с топ 50 програми за месец март.
Report Spam   Logged
The TV Boy
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 2 377


Администратор


« Reply #173 on: 05 April 2016 22:08:49 »

Нова също днес качиха някаква класация топ 50 за март, но никъде не я виждам?!?!

От различни мейли и различни абонаменти ги пускат за съжаление, за това се получава така че някои ги получават, а други - не. Ето този сайт например са ги получили: http://go.bgtvtalk.com/1PSkD7q
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #174 on: 06 April 2016 00:23:55 »

Казвам, че никъде в сайта на Нова не виждам въпросната таблица с топ 50 програми за месец март.
И bTV не публикуват таблиците в сайта си.
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #175 on: 15 April 2016 18:03:47 »

Quote from: bTV PR
„Бригада Нов дом” написа приказки за 6 семейства пред очите на над 1 милион зрители всеки четвъртък по bTV

Близо 40% от телевизионната аудитория проследи последната приказна история, разказана от предаването „Бригада Нов дом” в четвъртък вечер от 21.30 часа по bTV. Социалният проект на телевизията, който стартира на 10 март, е гледан средно от над 1 милион зрители. В продължение на 6 седмици зрителите на bTV станаха свидетели на това как героите в предаването водят ежедневна борба за достоен живот.  Всички те копнеят за по-хубав дом, но се чувстват безпомощтни пред съдбата, която ги е застигнала. Пратеникът на „Бригада Нов дом” - Мария Силвестър и строителите на чудеса, предвождани от Караджов върнаха надеждата и усмивките както на всички тях, така и на зрителите на bTV, които изживяха техните емоции.



Report Spam   Logged
spike
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 4 997



« Reply #176 on: 16 April 2016 07:58:51 »

 Grin Grin Grin Малко ми е странно да се хвалят с предаване, което отлагаха почти 2 години и на което направиха едва 6 епизода... Grin Grin Grin
Report Spam   Logged

Mr.D.
Админ
Говорител
******
Online Online

Posts: 917



WWW
« Reply #177 on: 16 April 2016 21:49:17 »

Grin Grin Grin Малко ми е странно да се хвалят с предаване, което отлагаха почти 2 години и на което направиха едва 6 епизода... Grin Grin Grin

Какво значение има отлагането в случая с добрите резултати? Cheesy
Report Spam   Logged

Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #178 on: 17 April 2016 01:12:42 »

Какво значение има отлагането в случая с добрите резултати? Cheesy
Зарежи, излишно спамим форума по подобни теми. Разбра се, че с теб недолюбваме Нова, а Спайк – bTV.
Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Online Online

Posts: 917



WWW
« Reply #179 on: 18 April 2016 20:40:36 »

Зарежи, излишно спамим форума по подобни теми. Разбра се, че с теб недолюбваме Нова, а Спайк – bTV.

Така е, но това пак не прави логично неговото изказване Cheesy поне аз не мога да свържа двете неща какво общо имат...  Huh?
Report Spam   Logged

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by EzPortal
Bookmark this site! | Upgrade This Forum
Free SMF Hosting - Create your own Forum

Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy