BG TV Talk
28 March 2024 18:04:21
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
  Home Help Search BG TV News CN BG Fans Facebook Contact us Staff List Login Register  

ТВ рейтинги | новини и коментари

Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16   Go Down
  Print  
Author Topic: ТВ рейтинги | новини и коментари  (Read 45955 times)
0 Members and 8 Guests are viewing this topic.
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #180 on: 18 April 2016 23:33:04 »

Така е, но това пак не прави логично неговото изказване Cheesy поне аз не мога да свържа двете неща какво общо имат...  Huh?
+1
Report Spam   Logged
spike
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 4 997



« Reply #181 on: 18 April 2016 23:47:03 »

Така е, но това пак не прави логично неговото изказване Cheesy поне аз не мога да свържа двете неща какво общо имат...  Huh?
Какво е общото ли? Странно ми е, че 2 години отлагат предаването, защото се съмняваха какви резултати ще постигне и пак по тази причина му направиха само 6 епизода, пък сега се хвалят колко висок рейтинг имало...
Report Spam   Logged

Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #182 on: 19 April 2016 20:45:33 »

Какво е общото ли? Странно ми е, че 2 години отлагат предаването, защото се съмняваха какви резултати ще постигне и пак по тази причина му направиха само 6 епизода, пък сега се хвалят колко висок рейтинг имало...

Ами приеми, че очаквания и реалност са две различни неща Wink
Report Spam   Logged

Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #183 on: 13 May 2016 13:45:19 »

Quote from: bTV PR
Прайм-тайм продукциите и новините на bTV са изборът на зрителите през април
Тематичните канали в bTV Media Group устойчиво увеличават аудиторния си дял

Месец април донесе поредното признание за bTV като най-гледан от зрителите телевизионен канал. За втори пореден месец прайм-тайм продукциите на медиата са най-гледаните предавания от телевизионната аудитория в различните целеви групи. На челна позиция в различните възрастови групи безспорно триумфира петият сезон на „България търси талант”. В челната тройка влизат още сезон 2 на кулинарното шоу MasteChef, първото по рода си социално риалити „Бригада Нов дом”  и сериалът „Част от мен”. Непосредствено след тях в различните таргет групи влизат “Master-a” на българските сериал – „Столичани в повече”,  забавното риалити „Българи на три морета”,  bTV Новините и bTV Репортерите.

Сред най-атрактивните програми за зрителите през април са още „Шоуто на Слави”, „Папараци” и  „Комиците”, както и хитовите, и обичани родни и световни филмови заглавия – „Хрониките на Шанара”, „Топло”, „Шефове гадняри”, „Шпионски свалки” и други.

С традиционно силни резултати през април са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които са и категоричният избор на зрителите като средство за информация. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия е близо 100%, или 2 пъти повече (TG All4+). В класацията през април влизат и специалното интервю на Цветанка Ризова с премиера Бойко Борисов – „Питай Премиера”, публицистичните предавания „120 минутии” и „Лице в лице”. „Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (100%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок се вижда в целевата група 18-34.

В класацията топ 50 за месец април при зрителите на възраст 19-49 и 18-34 попадат 3 срещи от УЕФА Шампионска Лига, излъчени по bTV Action. Успехът на тематичния канал от портфолиото на bTV Media Group не е случаен. През април екшън каналът започна премиерното излъчване на два хитови сериала – „Стоте” и „Готъм”, повторението на централната новинарска емисия на bTV Новините в 21.00 часа отчита все по-висок зрителски интерес, а най-престижните футболни първенства в света са част от праграмната схема на канала. bTV Action, заедно с останалите тематични канали в групата, продължават да повишават аудиторния дял на bTV Media Group както в сравнение с месец април 2015г., така и спрямо тематичните канали на MTG сред различните целеви групи. Най-голям ръст сред младите бележат bTV Action (101%), bTV Lady (71%), bTV Cinema (39%) и RING (37%), а bTV Action (67%) и bTV Lady (54%) и при зрителите на възраст 18-49г. През април процентната разлика между основните канали bTV и Нова сред всички зрители (All4+) е 81% ( или 1.8 пъти), в останалите таргет групи разликата е съответно 1.6 пъти (59% при 18-34) и 1.5 пъти  или 53% при 18-49.

Водещата позиция на bTV на телевизионния пазар у нас се потвръждава и от проучване на агенцията за социологически проучвания GfK България. Според него bTV заема челни позиции в категориите най-гледан канал в България (38%), любим телевизионен канал (34%) и най-висока спонтанна разпознаваемост на марката (44%).

Проучването затвържвава водещата роля на предпочитан източник на информация за България на емисиите новини и публицистичните предавания на bTV. За 49% от гледащите телевизия в часовия пояс от 19:00 до 20:00 часа bTV  Новините са първи източник на информация за събитията от страната и света, а сред зрителите, имащи доверие в медиите (които са над 80%) 45% посочват, че bTV е медията с най-висока степен на доверие (45%).



Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #184 on: 21 May 2016 13:54:27 »

Quote from: bTV PR
Христо Стоичков и bTV Action написаха история
Близо 1 230 000 души проследиха по телевизията събитията на стадион „Васил Левски” на 20 май

България и светът проследиха със затаен дъх футболното събитие на годината – бенефиса на Христо Стоичков „50 години №8”. На 20 май футболист №1 на България и носител на най-престижните награди във футбола „Златна обувка” и „Златна топка” събра в зрелищно шоу едни от най-големите световни и родни футболни звезди. 40 000 души проследиха събитието на националния стадион „Васил Левски”, а близо 1 милион бяха приковани към малкия екран и ефира на bTV Action. Това отрежда първо място по гледаемост на канала, който проследи историческото събитие с 34% от телевизионната аудитория. Пикът на зрителски интерес е в 22,17 часа, когато броят на зрителите достига до 1 милион и 228 хиляди души. 

Два часа преди събитието, точно в 18.00 часа, bTV Action даде старт на специалното студио от стадион „Васил Левски”, посветено на Христо Стоичков. Пред спортните репортери на bTV Media Group застанаха семейството, близки, приятели и най-големите футболни величия и гости на събитието. Придвижването на двата отбора от хотела, качването на автобусите, пътуването до стадиона, настроението в съблекалните и разборите на двамата треньори, както и пожеланията, и коментарите на гостите, споделени пред водещия Йордан Георгиев, бяха проследени от близо 400 хиляди зрители.

Report Spam   Logged
Robimir
Говорител
****
Offline Offline

Posts: 757


« Reply #185 on: 30 May 2016 18:05:07 »

Финалът на УЕФА Шампионска лига отреди лидерското място на bTV Action в събота вечер


bTV Action отново е най-гледаният телевизионен канал в събота вечер, 28 май, в часовия слот 21.45 ч. - 00.30 ч. Прякото излъчване на двубоя Реал Мадрид – Атлетико Мадрид отреди лидерското място на bTV Action, който постигна гледаемост от 32.6% от аудиторията на възраст 18-49. Най-голям зрителски интерес предизвика краят на оспорвания финал, когато в 23.40 ч. над 590 000 души застават пред екраните, за да проследят края на двубоя и продължението с дузпи, което донесе рекордната 11-та титла на Реал Мадрид.

Само в рамките на по-малко от десет дни, bTV Action за втори път излъчва спортно събитие, което отрежда водеща позиция на канала сред всички ефирни телевизии в праймтайма. Преди седмица над 1 млн. зрители проследиха футболното събитие на годината – юбилея на Христо Стоичков „50 години номер 8” по bTV Action, който постигна 34% гледаемост сред националната аудитория.
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #186 on: 02 June 2016 15:58:15 »

Quote from: bTV PR
Над 1 300 000 хиляди зрители станаха свидетели на победата на Севда Димитрова във втория сезон на MasterChef по bTV
Вегетарианката, която превъзмогна себе си, направи прецедент в историята на кулинарното шоу в световен мащаб

Вчера, след зрелищната кулинарна надпревара, Виктор Ангелов, Андре Токев и Петър Михалчев излъчиха новия MasterChef на България – Севда Димитрова. 39-годишната бургазлийка грабна титлата и голямата награда от 100 000 лева след като впечатли журито не само със сензационни вкусове, но и със смелостта да превъзмогне себе си. След повече от 23 години вегетарианство, фотографката опита за първи път местни продукти, за да докаже, че притежава всички качества на професионален готвач. Севда се превърна в истински феномен като преодоля всички предизвикателства, въпреки неизгодната позиция да готви риба и свинско без да знае вкуса им. Така тя стана първата вегетарианка в света, спечелила титлата MasterChef.

Близо 1 170 000 души гледаха последния епизод на MasterChef България по данни на ГАРБ. Пикът на зрителски интерес е в самия край на предаването, когато изборът на Севда за победител е бил проследен от близо 57 % от телевизионната аудитория или 1 328 000 души. Броят на зрителите на bTV във времевия интервал 21.30 – 22.35 ч. е над 3 пъти по-голям от този на Нова. Предаването, което промени представите за любителско готвене из основи, е фаворитът и на младата аудитория, като резултатите сред зрителите на възраст 18-49 са два пъти по-високи. 50,8 % от женската аудитория на възраст 25-54 години (или 2,5 пъти повече)  е предпочела категорично да проследи епичната битка между Севда Йорданова и Евгени Йорданов за титлата  MasterChef. Финалът на втория сезон на кулинарното шоу регистрира и по-висока гледаемост в сравнение с финала на сезон 1 с близо 130 000 души. Най-чувствително е увеличението на аудиторията при жените на възраст 25-54, където покачването на аудиторията е 20%.


Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #187 on: 06 June 2016 23:22:11 »

Quote from: bTV PR
„Виво Монтана” e големият победител в 5 сезон на “България търси талант”
Над 1 млн. и  310 хил. души пред малкия екран станаха свидетели на победата на брас бенда,който грабна титлата “Талант на България” и наградата от 50 000 лева

С бляскав над тричасов концерт на живо и изключителни изпълнения на 14-те финалисти приключи петият юбилеен сезон на най-голямото национално състезание на таланти. Зрителите на bTV и феновете на “България търси талант” избраха победителя в лицето на брас бенд „Виво Монтана”, а наградата от 50 000лв. им бе връчена лично от главният изпълнителен директор на bTV Media Group, г-н Павел Станчев. По регламент на финала на шоуто само зрителите имаха право да изберат победителя сред финалистите с гласуване в рамките на 30 минути след края на последното изпълнение. „Виво Монтана” заеха първото място след като получиха два пъти повече гласове от класираните на второ място сестри Мирела и Пресияна от Русе. Трета остана любимката на Лара Фабиан - Жаклин Таракчи.

Над 49% от всички зрители стискаха палци на своите фаворити по време на финалния епизод на „България търси талант”. Пикът на зрителски интерес е по време на обявяването на победителя „Виво Монтана” - над 1 310 000 души. Грандиозното шоу е привлякло пред малкия екран и близо 39% от младата аудитория на възраст 18-49г. Финалът на петия сезон на шоуто привлече 181 000 зрители повече в сравнение с предишния сезон.

За неповторимата енергия на сцената на „България търси талант” допринесоха и специалните гост-изпълнители в лицето на популярната инди рок група Jeremy?, бяха избрани от "Куин" и Адам Ламбърт да подгрява публиката на концертите им в България, Полша и Румъни, продуцентът и музикант Графа, момчетата момчетата и момичетата от Макоза Ностра, които заедно със своя хореограф Димитър Божилов – Мако работиха по сценичното представяне на участниците в шоуто през целия сезон, както и тазгодишната носителка на почетния знак "Златен век" на Министерството на културата за цирково изкуство, еквилибристката Кристина Костова

Финалистите в петия юбилеен сезон на „България търси талант” бяха подкрепени в залата от  редица известни личности, сред които Любо Киров, DJ Мартен, Нина Николина, Нешка Робева, Наталия Симеонова, Диана Любенова, Рафи, Александър Балкански, Орлин Горанов, Камелия Тодорова, Петя Дикова и други.


Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #188 on: 07 June 2016 20:49:13 »

Quote from: bTV PR
Продукции на bTV Media Group са фаворити на зрителите през май
Каналите на медийната група устойчиво увеличават аудиторния си дял

Месец май донесе поредното признание за bTV Media Group като предпочитан избор на зрителите. За пореден месец прайм-тайм продукциите на bTV са най-гледаните предавания от телевизионната аудитория в различните целеви групи. Освен това през май каналът регистрира и повишение на разликата в аудиторния дял между телевизията и нейния основен конкурент с 92% или 1.9 пъти. При тематичните канали на bTV Media Group през май 2016 се наблюдава повишение от  40% спрямо май 2015 сред целевата група 18-34. При зрителите на възраст 18-49г. повишението е с 35%, а при All4+- с 22%. Най-голям ръст отбелязват каналите bTV Action и bTV Cinema и за трите таргет групи, като аудиторният дял на bTV Action се е удвоил в сравнение със същия месец на миналата година сред зрителите на възраст 18-49г., а при младата аудитория увеличението достига 120%. Най-гледаното събитие от младите зрители и тези на вързаст 18-49г. е бенефисът на Христо Стоичков, излъчен по bTV Action на 20 май. „50 години №8” привлича 46% от телевизионната аудитория на възраст 18-34г. и 40% при тези на възраст 18-49г. Най-голямото спортно събитие на годината се нарежда на 4 място и при таргета All 4+. От спортните събития в месечния топ 50 влизат още финалът в УЕФА Шампионска лига – Реал – Атлетико Мадрид, както и полуфиналът между Реал и Манчестър Сити.

На челни позиции в топ 50 за май безспорно триумфират сезон 2 на кулинарното шоу MasteChef, петият сезон на „България търси талант” и сериалът „Част от мен”. Непосредствено след тях в различните таргет групи влизат риалити сериалът „Истински истории”, bTV Новините и bTV Репортерите и Master-a” на българските сериал – „Столичани в повече”. Сред най-атрактивните програми за зрителите през май са още „Папараци”, „Шоуто на Слави” и  „Комиците”, както и хитовите, и обичани родни и световни филмови заглавия – „Изпити по никое време”, „Неудържим”, Топло”, „10 000 години преди новата ера” и други. През май в месечната класация топ 50 попадат 33 програми от ефира на bTV, 5 – на bTV Action, който е и единственият тематичен канал в топ 50 за май, 4 програми на БНТ и 8 на Нова.

С традиционно силни резултати през май са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които са и категоричният избор на зрителите като средство за информация. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия се е увеличила на 106%, или 2,1 пъти повече (TG All4+). „Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (128%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок е традиционно при целевата група 18-34.





Report Spam   Logged
TV81
Говорител
****
Offline Offline

Posts: 858


« Reply #189 on: 05 July 2016 16:34:19 »

Интересно. Каналите са гледани най-много от 19:59 до 19:59....
http://www.slusham.com/tv-reyting-top-50-grafiki-btv-lider
Report Spam   Logged
BlooMac
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 143



WWW
« Reply #190 on: 05 July 2016 16:46:24 »

Че кой би пропуснал прогнозата с Емо Чолаков? Grin
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #191 on: 05 August 2016 12:38:23 »

Quote from: bTV PR
„Европейското по гледане на филми и сериали” донесе успех на bTV през юли
И през юли каналите на медийната група продължават да увеличават аудиторния си дял

Горещите телевизионни емоции за зрителите на bTV с „Европейското по гледане на филми и сериали” продължиха и през месец юли, когато телевизията предложи на своята аудитория освежаваща програма със силни български и чужди сериали, риалити формат и световни кино заглавия. В челото на класацията топ 50 за месеца стои финалът на сериала „Част от мен”, което е и единствената програма, привлякла над 1 милион зрители. Сред най-гледаните и предпочитани от зрителите програми през летния месец са риалити сериалът „Истински истории”, новите епизоди от първата и най-успешна адаптация на едноименния американски хит The O.C., българският сериал „Връзки” и други. Най-гледаните филмови заглавия също са част от програмата на bTV. Сред тях са „Мис таен агент” 1 и 2, трилогията „Час пик”, „Без резервации” и други. През втория летен месец в класацията топ 50 попадат 33 програми от ефира на bTV, 8 програми на БНТ1, свързани с Европейското по футбол и няколко, излъчени по Нова.

През юли разликата между bTV и Нова продължава да е доста съществена 70% или 1.7 пъти. При тематичните канали на bTV Media Group през юли 2016 също се наблюдава повишение на аудиторията спрямо юли 2015г. Най-съществен ръст – 102% или два пъти, отбелязва bTV Cinema при младите зрители.

bTV Новините в 19.00 часа и предаването „Тази сутрин” продължават да са основния източник на информация на зрителите. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и на „Тази сутрин” спрямо прекия конкурент е близо 2 пъти повече (TG All4+). Най-голямата процентна разлика между сутрения блок на bTV и този на Нова е 224% или 3,2 пъти при целевата група 18-34.





Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #192 on: 08 August 2016 23:51:41 »

Рядко се намират сравнителни рейтинги през различните сезони на конкретно предаване и затова слагам тук. Изображението е от статия на "Капитал" за Слави Трифонов и "бъдещите му творчески планове".

Сравнение bTV/Nova м/у 22:30 и 23:30 по сезони от 2011 до днес:
Report Spam   Logged

PLTV
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 291



« Reply #193 on: 09 August 2016 09:50:19 »

Рядко се намират сравнителни рейтинги през различните сезони на конкретно предаване и затова слагам тук. Изображението е от статия на "Капитал" за Слави Трифонов и "бъдещите му творчески планове".

Сравнение bTV/Nova м/у 22:30 и 23:30 по сезони от 2011 до днес:
Спадът на Слави не е толкова стряскащ.При Нова е очаквано подобрението, все пак последните 2-3 сезона сериозно залагат на слота 22:00-23:30 с реалитите и сериали.
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #194 on: 09 August 2016 10:16:17 »

Сравнение bTV/Nova м/у 22:30 и 23:30 по сезони от 2011 до днес:
По-интересна би била таблицата за младежката аудитория.
Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #195 on: 09 August 2016 11:17:42 »

Важно е и да отбележим, че това са средни рейтинги за цели сезони(на сезон по около 200 предавания).
Report Spam   Logged

Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #196 on: 24 August 2016 15:47:18 »

Quote from: bTV PR
Зрителите отново избраха bTV Action
Близо половин милион зрители станаха свидетели на триумфа на „Лудогорец”
в Шампионска лига

bTV Action за пореден път бе най-гледаният канал в късния праймтайм. Във вторник вечер, 23 август, близо половин милион зрители станаха свидетели на триумфа на „Лудогорец” - първият български отбор, класирал се два пъти за груповата фаза на Шампионската лига.

В часовия интервал 21:45 - 23:42 bTV Action е лидер сред зрителите във всички възрастови групи – както сред цялата ТВ аудитория 4+, така и сред младите (18-34) с дял 28,9 процента, сред 18-49 – с дял 23,2 процента, и сред мъжете (18-49) – с дял 33,5 на сто.

Мачът на „Лудогорец” и „Виктория Пилзен” е гледан от 471 хиляди зрители, което е два пъти повече от аудиторията на Нова ТВ по това време.



Report Spam   Logged
edinicata
Зрител
***
Online Online

Posts: 473


« Reply #197 on: 24 August 2016 16:23:51 »

Само половин милион зрители.Голяма работа.
Report Spam   Logged
ktamara
Зрител
***
Offline Offline

Posts: 383


« Reply #198 on: 25 August 2016 12:05:01 »

Само половин милион зрители.Голяма работа.

Епа на новаторите са им само четвърт милион....голям праз. Все пак това е кабелна телевизия, а не ефирна
Report Spam   Logged
spike
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 4 997



« Reply #199 on: 25 August 2016 12:08:06 »

Ако вярвате на тия цифрички... Grin
Report Spam   Logged

Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by EzPortal
Bookmark this site! | Upgrade This Forum
Free SMF Hosting - Create your own Forum

Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy