BG TV Talk
28 March 2024 17:48:48
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
  Home Help Search BG TV News CN BG Fans Facebook Contact us Staff List Login Register  

ТВ рейтинги | новини и коментари

Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16   Go Down
  Print  
Author Topic: ТВ рейтинги | новини и коментари  (Read 45954 times)
0 Members and 6 Guests are viewing this topic.
tvreiting
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 211


« Reply #200 on: 25 August 2016 14:58:42 »

Само половин милион зрители.Голяма работа.

Добре е. Все пак не играят например срещу Барселона поне от схемата и е нормално да е такъв рейтинга.
Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #201 on: 07 September 2016 18:36:10 »

Quote from: NBG PR
Грандиозният концерт-спектакъл „Заедно сме N1” даде успешен старт на есенния сезон на NOVA
Медията приключи летния сезон с пореден ръст на зрителската си аудитория
през август 2016 и затвърди лидерството с
и




Близо 10 хиляди души на живо споделиха вълнуващия старт на есенния сезон на NOVA на националния празник 6 септември в Княжеската градина в София. Грандиозният концерт-спектакъл на NOVA даде уникалната възможност на зрители и фенове да се докоснат до любимите си български изпълнители, лицата на NOVA, водещите и участниците в предстоящите формати в уникално шоу на открито под мотото „Заедно сме N1”.

Концертът затвърждава лидерството на медията. Зрителите на възраст 18-49, предпочели да гледат спектакъла на NOVA пред телевизионния екран, са повече от зрителите на другите две национални телевизии – БНТ и bTV взети заедно в същия часови слот. Още по-добри са резултатите сред градското население на възраст 18-49 и по-младите зрители на възраст 18-34 години.
 
Пореден успех за NOVA донесе и месец август. След силния пролетен сезон на 2016 година, медията приключи летния сезон на 2016 с изключителни резултати, затвърждавайки тенденцията да отбелязва все по-голям ръст. NOVA увеличава дела от зрителската си аудитория през август 2016 спрямо август 2015 с 10.5% сред населението в активна възраст (18-49 години), докато втората медия bTV бележи спад от 13.3%.
 
След успешно приключилата 2015, силният пролетен сезон на 2016 година, успехът на NOVA през август и отличните резултати на концерта затвърждават лидерската позиция на медията и са естествен резултат от стратегията на Нова Броудкастинг Груп да инвестира в развитие на своето портфолио. Иновативната и разнообразна програмна схема и любимите телевизионни лица, на които медията ще заложи тази есен,  обещават пореден силен сезон в ефира на NOVA.
Report Spam   Logged

ktamara
Зрител
***
Offline Offline

Posts: 383


« Reply #202 on: 08 September 2016 09:18:28 »

Май им се е счупил водомера......

На фона на мач в HD и концерт в HD, тая мазня, на която не спряха да се тупат в гърдите (тя и без това циганката дето ги хвалеша одавна даде фира), няма как да е най-гледаното нещо в ефира
Report Spam   Logged
naskox
Говорител
****
Offline Offline

Posts: 556



« Reply #203 on: 08 September 2016 10:26:16 »

Сори за офтопика, но аз мисля, че вече липсата на ХД у Нова започва да им носи загуби, поне това е моето мнение, аз вече като техен огромен фен се забелязвам как като пуснат нещо на пиксели /демек повечето неща/ и сменям канала, а преди новините гледах, защото ми харесваше начина по който ги поднасяха. Срамота е, кретащата БНТ си позволи да си пусне сносно HD, а нова няма един HD канал, въобще имат ли и HD камера?
Report Spam   Logged
TV81
Говорител
****
Offline Offline

Posts: 858


« Reply #204 on: 08 September 2016 10:50:11 »

Не. Нова ТВ не разполагат с HD камери дори и за допълнително заплащащите се Диеми.
Като стана въпрос за тях,  защо в ефира им има търговски реклами!?  Това не нарушава ли закона за допълнително платените ТВ канали?
Report Spam   Logged
spike
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 4 997



« Reply #205 on: 09 September 2016 20:48:29 »

Репортерските камери на "Нова" са доста нови и разполагат с HD.  Студийните камери също се съмнявам да са стари, тъй че проблемът най-вероятно е в стар пулт, който не може да излъчва HD...
Report Spam   Logged

Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #206 on: 12 September 2016 12:35:53 »

Quote from: bTV PR
България избра „Фермата” в неделя вечер

На 11 септември „Фермата” по bTV събра 6 известни личности с 13 все още неизвестни участници. 33.8% от телевизионната аудитория у нас проследи в продължение на близо три часа кои са 19-те авантюристи във втория сезон на шоуто и как започна приключението за тях. Първият епизод на „Фермата”, излъчен в неделя вечер привлече 33% повече зрители спрямо програмата, излъчвана в ефира на втората по гледаемост Нова тв в същия часови пояс. „Фермата” е изборът и на зрителите на възраст 18-49, където разликата с Нова е 36%.

На старта на втори сезон на “Фермата” в неделя вечер звездите бяха предизвикани от Юлияна от Сандански, която още на кастинга призна, че според нея популярните личности нямат място в шоуто. В първата класова битка за сезона Юлияна премери сили с Елен Колева в доене на мляко. Изходът от двубоя предопредели известните участници да влязат в кастата на богатите фермери и първата седмица от шоуто те да се радват на удобни и меки легла, камина и руска баня. Останалите 13 участници от загубилия отбор ще прекарат първите си няколко дни на сламени легла в обора. Участниците се запознаха и със стопаните на Фермата Бети и Николай, които раздадоха и първите задачи. Ако кандидат фермерите се справят с тях те ще спечелят грошове, срещу които ще получат основни хранителни продукти и някои „луксозни стоки”.

Още в първия епизод “Фермата” срещна двама заклети и люти врагове, наследници на бунтовнически родове, които имат стара вражда. Михо Футеков и Стоян Спасов, влязоха в шоуто разделени от стара вражда и по този начин предопределиха и първия за сезона дуел. Двамата ще живеят отделени от останалите участници до момента, в който ще се изправят един срещу друг и един от тях ще бъде първият, напуснал шоуто. Във втория сезон на Фермата се срещнаха двама души, които доскоро бяха лудо влюбени - актрисата Елен Колева и писателят Калин Терзийски, които за първи път след раздялата си ще трябва да живеят рамо до рамо пред камерите.

Тази вечер от 20.00 часа зрителите ще станат свидетели на това как е преминала първата нощ и за участниците във „Фермата” и как ще се справят с поставените им първи задачи. Заедно със зрителите събитията ще анализират психологът Ани Владимирова, главният редактор Ники Николов и журналистите Мартин Карбовски и Георги Тошев.

Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #207 on: 12 September 2016 12:38:00 »

Айде, започна се...

ЕДИТ:

Ей, колега, изпревари ме... Cheesy Точно го пусках и гледам, че и ти си го постнал в горния пост. Ок, няма проблем - тука ще сложа това на Нова, защото знам, че и такова ще има Cheesy
Report Spam   Logged

The TV Boy
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 2 377


Администратор


« Reply #208 on: 12 September 2016 13:54:28 »

Quote from: NOVA PR
VIP Brother 2016 е категоричният избор на зрителите

NOVA затвърждава лидерската си позиция и със старта на 10-я юбилеен сезон на шоуто

След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от основния си конкурент, през 2015 г. го затвърди, през пролетта и лятото на 2016 г. увеличи преднината си и преди броени дни реализира изключително силен старт на есенния телевизионен сезон с концерта "Заедно сме номер 1", NOVA продължава тенденцията на успешните стартове с началото на юбилейния 10-и сезон на най-бляскавото и интригуващо риалити VIP Brother. Близо един милион зрители са проследили най-интересните моменти от влизането на новите Съквартиранти в най-известната Къща в България.

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, стартът на VIP Brother 2016 снощи печели категоричен успех, привличайки повече зрители сред всички основни целеви групи спрямо втората по гледаемост медия – bTV. Особено красноречиви са резултатите сред активното градско население (18-49 г)., където VIP Brother привлича  32.8% от зрителите, което е с над 44 % или над 10 пункта повече от втората по гледаемост телевизия (22,3 %) в същия часовия слот (19:58-23:28). 

Категорична преднина NOVA отбелязва и сред най-трудните за достигане зрители, а именно младата аудитория 18-34 г.  с дял от 31.8%  срещу почти 10 пункта по-ниски резултати за втората по гледаемост медия – bTV – 22,3% за същата целева група. VIP Brother e безспорният избор и на представителките на нежния пол (жени 25-54 г.) с дял от 35.1, където NOVA отново привлича с близо 10 пункта по-голям аудиторен дял спрямо bTV – 25,9%.

Снощи, в продължение на три часа и половина, 17 лица от българския шоубизнес прекрачиха прага на най-известната Къща в България, приеха предизвикателството на Големия брат и станаха част от специалния, юбилеен сезон на VIP Brother.

Миглена Ангелова стана първият Съквартирант в Къщата и веднага зае ролята на нейна стопанка. Жана Бергендорф я последва, а обещанието, което тя даде на зрителите беше, че влиза, за да покаже истинската Жана. Явор Бахаров стана първият мъж в Къщата, а след него към компанията се присъедини световният модел Глория Петкова. Ути Бъчваров се превърна в мерудийката на шоуто, а Георги Софкин – в различния малък-голям Съквартирант. Един от най-желаните ергени в страната Борислав Комсийски призна, че иска да намери жена, с която да прекара остатъка от живота си. Изящната Надя Иванова събра погледите на зрителите с интелект и красота, а след нея към най-известната компания се присъедини режисьорът Георги Торнев. Певицата Рени също внесе колорит в шоуто и призна, че не е изключено да открие отново любовта именно във VIP Brother. Любимият водещ от ММ – Роро, зарадва групата с присъствието си, а многофункционалната Ирина Тенчева го последва с признание, че влиза в играта, за да намери себе си. Дъщерята на легендарния български журналист Димитър Цонев – Деси Цонева, прекрачи прага на Къщата с обещание да покаже, че е достоен наследник на фамилията си. Най-известните каки в България – кака Лара и кака Лили, също се присъединиха към компанията и оставиха зрителите с впечатление за стара вражда между тях. Композиторът и модел Алек Сандър впечатли всички с екстравагантната си визия и начин на мислене, а именитият Валентин Михов затвори вратата след себе си и с това най-известната Къща се напълни с колоритни и атрактивни Съквартиранти.

Атмосферата във VIP Brother отново кипи от емоции, а "играта загрубя", още преди да е започнала.

Както Big Brother обеща на феновете си, изненадите заваляха още със старта на шоуто и по волята на зрителите певицата Жана Бергендорф бе определена за Тайния бос на Къщата. И докато тя бе уверена от Big Brother, че е единствената, която знае това, всички останали Съквартиранти получиха паралелната задача да съботират мисията й.

Какъв ще бъде развоят на първата умело заплетена и зададена от Big Brother мисия за сезона и как коментаторите на шоуто Жени Калканджиева, Гери Турийска, Евгени Минчев и писателят Димитър Калбуров ще обсъдят първите часове на Съквартирантите в Къщата, зрителите ще разберат във втория лайв на VIP Brother 2016 – тази вечер от 20.00 ч. по NOVA.

Повече новини ще откриете на уебсайта на NOVA и на официалната страница на VIP Brother във Facebook. Целите епизоди на предаването можете да гледате в NOVA PLAY, a най-интересните моменти да следите във VBOX7. Всички подробности за Съквартирантите и най-актуалните новини за шоуто може да следите и на сайта на VIP Brother 2016 - vipbrother.novatv.bg.

Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #209 on: 14 September 2016 16:08:00 »

Quote from: bTV PR
bTV Action отново е най-гледаният канал в късния телевизионен праймтайм във вторник вечер
Над половин милион зрители проследиха срещата Базел-Лудогорец, с която българският шампион започна участието си в груповата фаза на най-силния европейски турнир




Над половин милион зрители проследиха срещата Лудогорец-Базел по bTV Action, с която  българският шампион започна участието си в груповата фаза на най-силния европейски турнир – УЕФА Шампионска лига. Силният интерес отново отреди лидерското място на bTV Action в късния телевизионен праймтайм.

В часовия интервал от 21:45 до 23:40 ч. bTV Action е сред най-гледаните телевизионни канали при различните възрастови групи, както сред зрителите на възраст 18-49 достига дял от 24,1%, и 25% при всички зрители.

Мачът Лудогорец-Базел е проследен от 544 хиляди зрители, което е с 60% повече от аудиторията на Нова ТВ в същия часови пояс.
Report Spam   Logged

Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #210 on: 14 September 2016 16:11:29 »

Quote from: NBG PR
Българският сериал "Откраднат живот" по NOVA е категоричният избор на зрителите
Още един изключителен старт в есенната програма на NOVA с новия сезон на най-успешния български сериал за последните две години




Въздействащият сюжет, изключителният актьорски състав и високото качество на продукцията, постигнато със средствата на киното, категорично спечелиха зрителския интерес и донесоха пореден успех за есенния сезон на NOVA, затвърждавайки лидерската позиция на медията. След като се утвърди като най-успешния български сериал* за последните две години сред зрителите от активното население и изпревари турските сериали** сред активното градско население, „Откраднат живот” постигна нов успех със старта на втория си сезон.
Зрителите оцениха високо интригуващото начало на сезон 2 на най-новия и успешен български медицински сериал „Откраднат живот”. Данните сочат, че първият епизод, излъчен на 13 септември, е изборът на зрителите, привличайки с близо 35% повече зрители сред активното население спрямо втората медия bTV в същия часови слот (21:06-22:01).
Още по-категорични са резултатите сред градското население и младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г). При младата аудитория “Откраднат живот” е проследен от близо два пъти повече зрители спрямо втората медия bTV, а с 11.7 пункта повече зрители от градовете са предпочели сериала пред конкурентното предаване по същото време.
Още в първия епизод на втория сезон на „Откраднат живот” героите бяха поставени пред избора дали да приемат истината и предизвикателството да живеят с нея. След разкритието кой всъщност е неговият син, д-р Иван Генадиев се върна в спомените си, осъзнавайки, че съдбите на Алекс Василев и Калин Генадиев са променени завинаги. Неуспешният опит да разбере най-съкровената тайна от миналото на съпруга си подтикна Евгения Генадиева да посегне на живота си със сънотворни таблетки. Животът на още един герой беше застрашен, но този път причината бе атентат на летището, довел десетки пациенти в МБАЛ „Св. Кирил“. В центъра на тези събития се оказа д-р Захариев, който успя да спаси детски живот, въпреки сериозна травма на ръката си.
В новия сезон маските на главните герои предстои да паднат, разочарованието от изчезването на д-р Стилянова ще бъде по-силно от всякаква болка, а машинациите на Виолета ще стават все по-големи. Отговорите на всички мистериозни въпроси идват с втория сезон на „Откраднат живот“, който и тази есен ще завладее ефира от вторник до четвъртък, в 21:00 ч. по NOVA.
Ако сте пропуснали премиерният епизод на втори сезон на „Откраднат живот” можете да го гледате само в NOVA PLAY.  Допълнителна информация за сериала ще откриете на официалната Facebook страница, както и във Vbox7.com.
Report Spam   Logged

Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #211 on: 04 October 2016 23:50:13 »

Quote from: bTV PR
Прайм-тайм продукциите и новините на bTV приковаха зрителите пред малкия екран през септември
През септември каналите на медийната група продължават да привличат все повече зрители

Есенният сезон на bTV стартира изключително успешно, събирайки любимите телевизионни водещи, репортери, лица и истории, за да представи на зрителите ново съдържание, възраждане на традиции, нови герои, ценности и емоции. Програмата на медиата за пореден път се оказа предпочитаният избор за телевизионната аудитория. В челото на класацията топ 50 за месец септември е излъченият на 19 септември документален филм от гостуването на Слави Трифонов и „Ку ку бенд” в Уембли Арена, Лондон. В челото на класацията е и най-българското риалити – „Фермата”. Сред най-гледаните предавания са и тези, които бяха част от специалната програма на bTV в празничните дни на месец септември. Сред тях са концертът „Звезди пеят за България”, „Бургас и морето” и други. В топ 50 влизат още и дебюдните предавания „Карбовски: Втори план” и обновеното „Комиците и приятели”. Най-гледаните филмови заглавия също са част от програмата на bTV. Сред тях са „Оркестър без име”, „Смъртоносно оръжие” 3 и 4 , „Мъж за милиони”, „Титаник” и други. В класацията топ 50 за септември влизат и всички развлекателни предавания от новия сезон на bTV като „Папараци”, „Мама готви по-добре”, „Шоуто на Слави” и други.
bTV Новините в 19.00 часа и предаването „Тази сутрин” продължават да са основния източник на информация на зрителите. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и на „Тази сутрин” спрямо прекия конкурент е близо 2 пъти повече (TG All4+). Най-голямата процентна разлика между сутрения блок на bTV и този на Нова е 152% или 2,5 пъти при целевата група 18-34. Сред актуалните предавания „Лице в лице” привлича най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория, а най-гледаното публицистично предаване през уикенда е „120 минути”.

В класацията топ 50 за месец септември попадат и двете срещи от груповата фаза в УЕФА Шампионска лига на Лудогорец, излъчени по bTV Action. Успехът на тематичния канал от портфолиото на bTV Media Group се дължи както на спортното съдържание, така и на излъчването на най-добрите световни екшън филми и сериали („Луцифер”, „Стрелата”, „Опасна мишена”, „Наемникът”, „Езерото на акулите” и други). bTV Action, заедно с останалите тематични канали в групата, увеличават преднината си с над 2 пъти в сравнение с тематичните канали на Нова сред младите зрители 18-34г. аналогична е ситуацията и при зрителите на възраст 18-49г. Най-голям ръст във всички целеви групи има bTV Comedy. Каналът е увеличил двойно аудиторния си дял сред своите зрители в сравнение с месец септември 2015г.





Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #212 on: 04 November 2016 13:08:06 »

Quote from: bMG PR
bTV увеличава преднината си спрямо Nova през октомври



За силата да бъдат информирани зрителите разчитат на „Тази сутрин” и bTV Новините, а
най-гледаното риалити е „Фермата”

Есенният сезон на bTV продължава възходящия си път и през октомври телевизията увеличава преднината си спрямо Nova. В сравнение със септември 2016г. разликата в дела между bTV и Nova се покачва с 5 пункта и достига 63% или около 1.6 пъти. Сходни са резултатите и при активното население, където разликата е 64%, а при младите зрители е дори по-висока – 70%. Възходяща тенденция се наблюдава и при тематичните канали на bTV Media Group. Най-голяма е преднината на тематичните канали на bTV Media Group при младата аудитория – 66%, а при групата на активните зрители разликата между двете медийни групи е 33% в полза на bTV.



Програмата на bTV, която през този сезон събира любимите телевизионни водещи, репортери, лица и истории, за пореден път се оказа предпочитаният избор за телевизионната аудитория. В челото на топ 50 за месец октомври при различните групи са най-българското риалити – „Фермата”, поредицата bTV Репортерите и новите епизоди на сериала „Твоят мой живот”.  В класацията влизат още „Комиците и приятели”, „Папараци”, „Мама готви по-добре”, „Шоуто на Слави”, „Карбовски: втори план”, както и дебютиралите в ефира на bTV тегления на част от игрите на Български спортен тотализатор. Най-гледаните филмови заглавия също са част от програмата на bTV. Сред тях са „В търсене на справедливостта”, „Отмъщение по женски”, „Корумпиран град”, „Мордекай” и други. Най-гледаните спортни събития са двубоят от UEFA Шампионска лига Арсенал - Лудогорец, излъчен по bTV Action и световните квалификациите по футбол между Франция и България, и Швеция – България, излъчени по БНТ1.



За силата да бъдат информирани зрителите у нас разчитат на bTV Новините в 19.00 часа и предаването „Тази сутрин”. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централните новини на Нова е близо 1,7 пъти при различните групи. Резултатите на „Тази сутрин” са едно от най-ярките доказателства за лидерската позиция на сутрешния блок на bTV на родния телевизионен пазар. Данните показват, че резултатите на предаването с водещ Антон Хекимян са два пъти по-високи в сравнение тези на сутрешния блок на Nova. „Тази сутрин” е и единственият сутрешен блок, който влиза в месечната класация топ 50 за октомври.
Актуалните предавания в програмата на bTV –  „Лице в лице” и „120 минути” все така привличат най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория съответно през седмичните дни и уикендите.

Report Spam   Logged

Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 917



WWW
« Reply #213 on: 04 November 2016 16:43:13 »

Quote from: NBG PR
Над 1 милион зрители избраха най-новото забавно шоу на NOVA "Пееш или лъжеш"



Премиерата на "Пееш или лъжеш" затвърди лидерството на NOVA и сложи успешно начало на втората част на есенния сезон на медията

Премиерата на най-новото забавно музикално шоу за България и Европа "Пееш или лъжеш", което за първи път събира на една сцена едни от най-популярните български звезди, нови музикални таланти и отлични имитатори, отбеляза очакван успех. Първият епизод спечели интереса на над един милион зрители в най-силните си моменти и за пореден път затвърди лидерската позиция на NOVA сред активното население.

След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от bTV, през 2015 г. го затвърди, през пролетта и лятото на 2016 увеличи преднината си, NOVA започна есенния сезон с категоричен успех, а резултатите на най-новия формат на медията "Пееш или лъжеш" за пореден път доказват, че NOVA е безспорният лидер в телевизионния ефир, привличайки повече зрители сред различните целеви групи спрямо втората по гледаемост медия bTV. С иновативната си програмна схема през този сезон "2 в 1" и въвеждането на съвършено нов формат не само на българския, но и за европейския телевизионен пазар, NOVA отново демонстрира, че е медията, която предлага най-актуалните и атрактивни световни формати на българските зрители.



NOVA отбелязва изключителен успех на национално ниво с първия епизод на "Пееш или лъжеш" – 31,8% от всички зрители (4+) са гледали шоуто в часовия слот (21.00 – 23.02 ч.), което е с над 25% повече от втората по гледаемост телевизия bTV. Още по-категорично е предимството на NOVA сред активното население (18-49 години) в посочения времеви интервал, което е с 87% повече спрямо втората по гледаемост медия. При по-младата и най-трудна за достигане аудитория (18-34 години), делът на зрителите на NOVA достига 41,8%, което е над два пъти повече спрямо предаванията, излъчвани по bTV в същия времеви период.

Още от първите минути най-новото забавно музикално шоу в българския телевизионен ефир спечели над 30% от активното население в страната. Данните сочат, че интересът на зрителите към "Пееш или лъжеш" до края на предаването непрекъснато се увеличава, като в най-напрегнатите минути преди развръзката шоуто привлича над 40% от активното население, достигайки до 44.8% аудиторен дял.

Победителят в първото предаване на "Пееш или лъжеш" Милка Татарева сполучливо успя да заблуди Любо Киров, че притежава певчески умения. Освен парична награда в размер на 3 000 лева, тя си спечели и възможността да пее в дует с него. Победителите в седемте епизода на шоуто ще имат уникалната възможност да изпълнят дуети с някои от най-популярните български звезди, които ще видим във формата – Любо Киров, Люси Дяковска, Криско, Веселин Маринов, Атанас Пенев, Маргарита Хранова и Йорданка Христова. Изпълненията ще са част от специален концерт в Новогодишната нощ по NOVA.
Report Spam   Logged

Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #214 on: 07 November 2016 14:40:52 »

Quote from: bTV PR
bTV е най-гледаният канал в изборния ден
Близо 1 милион достигна аудиторията на специалното изборно студио на bTV, което бе кулминацията в 17-часовия маратон на медията

На 6 ноември българските зрители за пореден път избраха категорично ефира на bTV за проследяване на важните  и актуални събития в изборния ден. Всички предавания на bTV с изборна тематика са с по-висока гледаемост в сравнение с втората телевизия - Нова. „Тази неделя”, всички емисии новини и специалното изборно студио „Петият президент” привлякоха интереса на 31.1% от всички телевизионни зрители спрямо 18.8% за Нова, като разликата се изчислява на 1.7 пъти. Пикът на зрителския интерес е по време на изборното студио „Петият президент” в 21:49 ч., когато bTV е била предпочетена от 986 хиляди зрители.




Палитрата от събития при избора на новия държавен глава  бе проследена на живо от репортерите на bTV, които се намираха на ключови точки в страната, а също и в Съединените щати, Германия, Англия и Турция. В изборната нощ всички ключови играчи говориха най-напред в студиото на bTV – кандидати за президентския пост и лидери на партии и коалиции. Пик в гледаемостта бележат живите включвания с разследванията на Мария Цънцарова за опитите за контролиране на вота в Джебел, на Росен Цветков за търговците на гласове от Кула, както и ексклузивното интервю на Слави Трифонов за Антон Хекимян.
Особен интерес предизвика и нестандартният репортерски прочит на събитията на Борислав Лазаров.
Един от най-силните новинарски сайтове у нас btvnovinite.bg също регистрира пореден успех през вчерашния ден, като постигна двойно по-висока посещаемост.

Резултатите от изборната вечер затвърждават трайната тенденция на ръст на доверието в новините и публицистиката на bTV. Пийпълметричните данни през последния месец също недвусмислено затвърждават драстичната разлика в броя на зрителите на новинарските емисии и растящата преднина на bTV.
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 541



« Reply #215 on: 14 November 2016 19:41:57 »

Quote from: bTV PR
Балотажът на президентските избори с категоричен победител: bTV
Резултатите от изборната вечер за пореден път затвърждават високата степен на доверие на зрителите в bTV

В деня на балотажа на президентските избори bTV отново потвърди позицията си на най-предпочитана телевизия в България. Зрителите категорично избраха ефира на bTV, за да проследят всичко случващо се в изборния ден. И тази неделя предаванията с изборна тематика на bTV се радваха на значително по-висок интерес в сравнение с втората телевизия - Нова. „Тази неделя”, специалното издание на „120 минути”, всички емисии новини и изборното студио „Петият президент” спечелиха вниманието на 32% от телевизионните зрители спрямо 18,1% за Нова (ГАРБ, All 4+).



Резултатите при активната аудитория (18-49 г.) са още по-изразителни. Изборната програма на bTV е привлякла средно 31,6% от зрителите спрямо 17,5% за втората в класацията медия. Разликата се изчислява на 1,8 пъти.
Изборното студио с водещ Антон Хекимян е привлякло интереса на средно 832 000 зрители.  Пикът е в 20:17 ч., когато над 1 170 000 зрители са избрали ефира на bTV.



В деня на вота репортерите на bTV, предаваха на живо всичко важно и актуално при избора на новия държавен глава от най-горещите точки в страната, както и от Германия, Франция, Англия и Турция. Топ политици, любими лица от ефира на медията, авторитетни анализатори и утвърдени гости спечелиха вниманието на зрителите с качествени анализи и любопитни коментари.  Сериозен интерес в гледаемостта бележат и живите включвания с разследванията на Росен Цветков за продължаващата изборна търговия във Видин, както и експериментът на Петър Нанев, доказващ че и на тези избори гласуването с фалшиво удостоверение е напълно възможно. Още на първия тур на президентската надпревара разследванията на репортерите на bTV за опитите за контролиране на вота в Джебел, търговците на гласове от Кула и други, дадоха на гражданите силата да бъдат информирани за задкулисните изборни схеми и завършиха с арести.
В изборния ден засилен интерес регистрираха и дигиталните и социални платформи на bTV. Новинарският сайт btvnovinite.bg постигна пореден успех, като регистрира 1,5 пъти по-висока посещаемост спрямо резултата от предходния ден.
Резултатите от първия и втория тур на изборите за нов държавен глава затвърждават растящата преднина на bTV Новините и силната публицистка на най-голямата телевизия в България.
Report Spam   Logged
monk1900
Зрител
***
Offline Offline

Posts: 341


« Reply #216 on: 14 November 2016 20:33:38 »




За пореден път и bTV, и Нова телевизия се самопровъзгласиха за най-гледаните телевизии в изборната нощ.

Вижте сега, те хората си казват. Статиската на bTV е за аудитория над 4 години. Статистиката на Нова е за възрастова група 18-49. Хората между 4-18 и 49+ явно са гледали повече bTV.
Report Spam   Logged
tvreiting
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 211


« Reply #217 on: 15 November 2016 10:20:04 »

Всеки си пише някакви числа за да получава повече пари от реклами.
Ако бяха пуснали видео стрийминг  в Ютюб или във Фейсбук щеше  да си проличи кой е най-гледания канал.

Report Spam   Logged
ktamara
Зрител
***
Offline Offline

Posts: 383


« Reply #218 on: 15 November 2016 10:22:17 »

Вижте сега, те хората си казват. Статиската на bTV е за аудитория над 4 години. Статистиката на Нова е за възрастова група 18-49. Хората между 4-18 и 49+ явно са гледали повече bTV.

Има данни и за 18-49:

Quote from: bTV PR
Резултатите при активната аудитория (18-49 г.) са още по-изразителни. Изборната програма на bTV е привлякла средно 31,6% от зрителите спрямо 17,5% за втората в класацията медия. Разликата се изчислява на 1,8 пъти.
Изборното студио с водещ Антон Хекимян е привлякло интереса на средно 832 000 зрители.  Пикът е в 20:17 ч., когато над 1 170 000 зрители са избрали ефира на bTV.
Report Spam   Logged
Robimir
Говорител
****
Offline Offline

Posts: 757


« Reply #219 on: 15 November 2016 10:23:42 »

Ако бяха пуснали видео стрийминг  в Ютюб или във Фейсбук щеше  да си проличи кой е най-гледания канал.
Единствено Bulgaria on Air видях, да стриймва канала си във Фейсбук.
Report Spam   Logged
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by EzPortal
Bookmark this site! | Upgrade This Forum
Free SMF Hosting - Create your own Forum

Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy