BG TV Talk
22 October 2019 06:24:51
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
  Home Help Search BG TV News CN BG Fans Ask Facebook Contact us Staff List Login Register  

ТВ рейтинги | новини и коментари

Pages: 1 ... 10 11 [12] 13   Go Down
  Print  
Author Topic: ТВ рейтинги | новини и коментари  (Read 16461 times)
The TV Boy
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 2 084


Администратор


« Reply #220 on: 17 November 2016 20:59:02 »

Всеки си пише някакви числа за да получава повече пари от реклами.
Ако бяха пуснали видео стрийминг  в Ютюб или във Фейсбук щеше  да си проличи кой е най-гледания канал.
Тубата и Фейсбук не са за такива стриймове, те са за клипове и новини респективно. Сайтовете им са за тях, друг е въпроса че много от медиите нямат читави мобилни версии и гледането на каквото и да било през смартфон е или мъка, или невъзможно...
Report Spam   Logged
tvreiting
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 198


« Reply #221 on: 18 November 2016 09:37:50 »

Тубата и Фейсбук не са за такива стриймове, те са за клипове и новини респективно. Сайтовете им са за тях, друг е въпроса че много от медиите нямат читави мобилни версии и гледането на каквото и да било през смартфон е или мъка, или невъзможно...

Не съм съгласен с това.
И двата сайта предлагат на хората възможност да излъчват на живо. Например феновете на електринния спорт могат да гледат League of Lengends на този канал

Даже и МТВ по време на европейските музикални награди предлагаха освен стриймниг на събитието на официалния си сайт и във Фейсбук.
Като цяло най-удобен е сайта Ютюб, защото лесно може да се гледа на лаптоп, смартфон, таблет и телевизор.
Report Spam   Logged
Robimir
Говорител
****
Offline Offline

Posts: 539



« Reply #222 on: 18 November 2016 12:30:36 »

Даже и МТВ по време на европейските музикални награди предлагаха освен стриймниг на събитието на официалния си сайт и във Фейсбук.
Като цяло най-удобен е сайта Ютюб, защото лесно може да се гледа на лаптоп, смартфон, таблет и телевизор.
Съгласен съм! ABC, CBS, NBC и PBS имаха стрийминг на президентските избори в Америка.
Report Spam   Logged
Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 540



« Reply #223 on: 07 December 2016 22:27:45 »

Quote from: bTV PR
Журналистите на bTV грабват най-високото отличие през ноември – доверието на българските зрители
bTV увеличава преднината си спрямо Nova и през ноември

Наситеният с важни политически събития и промени месец ноември донесе поредното голямо признание за журналистите от „Новини, актуални предавания и спорт” на bTV. Единайстият месец на 2016г. категорично показва, че за силата да бъде информиран, българският зрител разчита на новинарските емисии и предавания, реализирани от отдел „Новини, актуални предавания и спорт” в bTV.

Едно от най-драматичните събития в България през ноември - размириците в лагера за временно настаняване в Харманли на 24.11.2016, е проследено от близо 1 286 000 души чрез ефира на bTV. Извънредната емисия на bTV Новините е най-гледаното предаване в месечната класация топ 50 за ноември. Освен извънредната емисия на първите 5 места се нареждат още bTV Новините в 19.00 часа, поредицата bTV Репортерите и президентският дебат в ефира на bTV. Студиото на bTV в денят на изборите у нас - Петият президент – намира място в първите 15 позиции. В месеца, наситен с много политически събития от цял свят, актуалните предавания в програмата на bTV –  „Лице в лице” и „120 минути” също намират място в първите 15 места и така привличат най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория съответно през седмичните дни и уикендите.

Високият професионализъм на журналистите в bTV Новините е най-високо оценен от зрителите и спрямо новинарските емиси на останалите големи телевизии в България. Разликата между централната новинарска емисия на bTV и основният конкурент Nova е над 60% в различните таргет групи, като най-голямо увеличение на това отношение има при активната аудитория 18-49, където от 57% разлика през месец октомври 2016, през ноември този процент нараства на 62%. Четири от петте топ новинарски емисии за аудиторията на възраст 18-49 са на bTV като разликата между централната емисия на bTV и тази на Nova като тотален брой зрители е над 400 000 души.

Преднината на bTV пред конкурентите е още по драстична и категорична при сутрешните блокове на трите най-гледани канала. Ако през октомври месец разликата между „Тази сутрин” и „Здравей България” при младите зрители на възраст 18-34 е 118% или 2.2 пъти в полза на bTV, то през ноември този процент нараства до 173% или 2.7 пъти повече в полза на пазарния лидер. При аудитория 18-49 макар и с по-леко увеличение, положителната тенденция се запазва и от 149% скача на 150% или 2.5 пъти повече аудиторен дял от този на Nova.

В челото на топ 50 за месец ноември при различните групи са още най-българското риалити – „Фермата”, сериалът „Твоят мой живот”, „Комиците и приятели”, „Карбовски: втори план”, както и благотворителният концерт-телетон „Заедно за всяко дете” на bTV и UNICEF. Най-гледаните филмови заглавия също са част от програмата на bTV. Сред тях са „Нежна полиция”, „Шерлок Холмс: Игра на сенки” и други. Най-гледаните спортни събития са двубоят от UEFA Шампионска лига Лудогорец – Арсенал и Лудогорец - Базел, излъчени по bTV Action.

През ноември разликата между bTV и Nova се увеличава с 0.7 пункта при аудитория А4+ и от 63% се увеличава на 66%. Тази положителна тенденция е по-ясно изразена при групата 18-34 - от 70% на 77% и особено при аудиторията 18-49, където разликата се увеличава с 1.8 пункта и от 64% се вдига на цели 74% или 1.7 пъти. Възходяща тенденция се наблюдава и при тематичните канали на bTV Media Group. Най-голяма е преднината на тематичните канали на bTV Media Group при младата аудитория, където разликата е над 2 пъти или 110%, а при групата на активните зрители (18-49) разликата между двете медийни групи е 61% в полза на bTV.






Report Spam   Logged
TONI
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 250


« Reply #224 on: 23 February 2017 01:51:51 »

Турският сериал по bTV размаза „Откраднат живот”

Стартът на новия сезон на „Откраднат живот” по Нова ТВ бе буквално размазан от турския сериал „Твоят мой живот”, който bTV излъчва по същото време.
По-любопитното в случая е, че данните се доказват и от двете пийпълметрични агенции – тази, с която работят bTV и БНТ, и другата – която обслужва Нова ТВ.
Според ГАРБ (агенцията на bTV) турското е гледано от 44 на сто от зрителите на възраст 4+ срещу 16,1 за сериала по Нова ТВ.
Според конкурентната Нилсън цифрите са съответно 41 срещу 18 процента.
Аналогично е разпределена аудиторията и сред възрастовата група 18-49, която минава за най-апетитна за рекламодателите. Според ГАРБ по героите в турската сага е въздишал всеки трети (35 на сто) срещу 22,7 на сто за „Откраднат живот” по Нова ТВ.
Report Spam   Logged
Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 611


a.k.a. Slavi Trifonov


WWW
« Reply #225 on: 06 March 2017 19:14:45 »

Умишлено не качвах всеки ден рейтингите, които получавахме от двете телевизии, за да мога направо да публикувам тази сравнителна табличка.

Долу са събрани рейтингите, разпратени от PR отделите на bTV и NOVA или взети от сайтовете на предаванията. Както се знае, данните на GARB са получени от bTV, а тези на Nielsen - от NOVA.
Тази година имаме само един "сблъсък на данни" в един и същ ден. Важно е да се отбележи обаче, че за този случай става въпрос за различно време. Данните за Masterchef са за слота 21:00-22:30, а данните на Nielsen за "Като две капки вода" са за целия слот на предаването между 20:00 и 23:00 и нямаме данни по часове/минути, за да преценим обективно дали има отлив на зрители от NOVA към bTV по времето на Masterchef.
Интересно е, че NOVA "си примълчават" за старта на "Откраднат живот", но споделят данни за 3-ти март. Това ме навежда на мисълта, че успехът за старта не е бил толкова голям.
Данни за специалното издание на "Шоуто на Слави" не сме получавали, защото това никога не е и било практика на bTV - за това издание данни ще имаме в TOP50 таблицата на GARB и Nielsen за месеца.
Любопитно е и, че вторият епизод на "Гласът на България" е с по-голяма гледаемост спрямо първия епизод за сезона.



EDIT:
Нови данни, този път от GARB, за рейтинга на старта на "Като две капки вода" в понеделник, 27.02, и втора "битка на данни между двете агенции".
Става въпрос за категорията All4+ като средният аудиторен дял на предаването е бил 28%. За сравнение - Nielsen дават в същата таргет група за същото предаване 34,5% среден аудиторен дял.
Report Spam   Logged

Mr.D.
Админ
Говорител
******
Offline Offline

Posts: 611


a.k.a. Slavi Trifonov


WWW
« Reply #226 on: 09 March 2017 18:37:09 »

Доста данни се насъбраха, затова ги поствам в този нов пост.

Малка добавка към горния пост със "стартовете" - излезе и рейтинг на специалното издание на "Шоуто на Слави". Данните са на GARB, изпратени от bTV, за target група All4+: 1 082 000 души са го гледали. За съжаление, нямаме точен брой зрители за "Откраднат живот" и "Аз обичам България" в този ден, а само аудиторен дял и няма как да се направи сравнение.

Сега - bTV прати данни за "успешния старт на пролетния ТВ сезон". NOVA - за успехите на "Като две капки вода" и "Господари на ефира", както и за старта на "Ние, нашите и вашите". По-долу има и ТОП50 за февруари на GARB.

bTV:
Поне изненадващото за мен е, че Masterchef явно е с най-слаб старт спрямо всичките им продукции, но пък тук трябва да отбележим, че става въпрос за общ рейтинг да 2 издания, докато всички останали са с по едно(като изключим "Комиците и приятели")
Интересно за мен е, че и за пръв път изкарват данни точно срещу т.нар."праймтам" на NOVA - говоря за часовете 19:00-23:00 часа, а не са наблегнали до 23:30 или 00:00, както обикновено правят.
Quote from: bMG PR
Пролетният сезон и праймтайм проектите на bTV стартират с впечатляващи резултати
„Гласът на България” е най-гледаното предаване от 2013 година до момента




Пролетният сезон на bTV стартира изключително успешно, събирайки любими телевизионни водещи, лица и истории, за да представи на зрителите нови герои, ценности и емоции. Новият сезон на bTV заложи на специален бленд от няколко впечатляващи доказани и нови формата - MasterChef, „Гласът на България”, „Смени жената”, „Комиците и приятели”, „Бригада Нов дом” и стартиращият този петък 11 сезон на „Столичани в повече”. Всички те се радват на огромна и лоялна аудитория, която вече успяха да зарадваха с нов облик, концепция и динамика.

Пролетният сезон на bTV стартира на 26 февруари с 4 сезон на ”Глаъст на България”. Още с първия си епизод предаването спечели симпатиите на близо 1 340 000 зрители, а с изданието си от 5 март, когато прикова пред екрана близо 1 517 000 фенове, се превърна в най-гледаният епизод от предаване от 2013г. до момента. Над 1 100 000 души са и зрителите на всички останали праймтайм проекти на bTV, които последвателно станаха част от програмата на телевизията през пролетния сезон (таблица 1). Със също толкова добър резултат може да се похвали и двучасовото предаване на „Шоуто на Слави”, излъчено на 3 март. С аудитория от близо 1 082 000 зрители специалното издание в програмата на bTV е най-гледаната програма в празничния ден.

Успехът на праймтайм проектите на bTV е в синхрон с високите среднодневни резултати на телевизията за период 26 февруари – 5 март. Разликата между bTV и Нова в този период е над 2 пъти във всички таргет групи (таблица 2).

NOVA:
Quote from: NBG PR
NOVA продължава да привлича милионна аудитория и да бъде категоричен лидер сред активното градско население
„Като две капки вода” и „Господари на ефира” са изборът на България в понеделник вечер 




Пролетният телевизионен сезон на NOVA стартира с изключителен успех. Медията продължава да привлича милионна аудитория и така затвърждава лидерствoто си пред втората по гледаемост телевизия bTV. В понеделник вечер, 06 март, вторият епизод на най-обичаното шоу „Като две капки вода” и епизодът на „Господари на ефира” са категоричният избор на зрителите в България, предпочетени пред ключови за пролетния сезон на втората по гледаемост телевизия bTV проекти. „Като две капки вода” не само запазва милионната си аудитория сред всички зрители, но и я увеличава сред активното население 18-49, където делът вече е 40.7 %, и сред активното градско население за същата възрастова група, където процентът е – 44.6. Това показва, че зрителите на NOVA на възраст 18-49 от градовете са били два пъти повече от зрителите на bTV по същото време. Лидерството се запазва и сред останалите основни целеви групи, включително всички 4+.
 
“Господари на ефира” също постигат едни от най-високите си резултати досега. Гледаемостта на шоуто е над два пъти по-голяма от тази на втората по гледаемост телевизия bTV при повечето основни целеви групи, а най-трудно достъпните зрители 18-34 г. са били три пъти повече в сравнение с тези на bTV. 

Quote from: NBG PR
Новият български сериал  „Ние, нашите и вашите” затвържава лидерството на NOVA тази пролет
Зрителите избраха романтичната комедия на 8 март




Дългоочакваната премиера на най-новото попълнение сред българските сериали - “Ние, нашите и вашите“, стартира с успех в ефира на NOVA на 8 март. Над една четвърт или 26,3% от активното население на възраст 18-49 години проследи двойния епизод на романтичната комедия и първите стъпки от съвместния живот на най-новото, многодетно и не съвсем обикновено телевизионно семейство.
NOVA за пореден път показа, че е предпочитаният канал в праймайма и си осигури предимство от 49% сред активното население пред втората по гледаемост медия bTV, където делът на зрителите по същото времe е едва 17.6%. Близо два пъти по-голяма е преднината на NOVA по време на премиерата на най-новия български сериал сред активното градско население. 28.9% от тях споделиха забавното, но и сложно ежедневие на Лили, Христо и петте им деца, което е с над 13 пункта повече от конкурентната медия в същия часови слот. „Ние, нашите и вашите” спечели и най-младата и трудна за достигане аудитория - 18-34 години, с убедителна преднина от 44%, а най-високи са резултатите при една от най-гледащите телевизия групи – жените на възраст 25-54 години, която също избра историята на семейство Иванови именно на дамския празник.
 
Интересът на зрителите по време на епизода нараства постоянно, като средната разлика от 17% в преднината на NOVA пред bTV в първата половина на епизода, достига до средно 127% през втората половина и два до три пъти по-висок дял в най-гледаните минути на сериала.
 
И през новия пролетен телевизионен сезон NOVA продължава да привлича многобройна аудитория сред всички целеви групи, затвърждавайки лидерствoто си пред втората по гледаемост телевизия bTV.

TОП50 за месец февруари:
Quote from: bMG PR
bTV привлича все повече млади зрители и увеличава преднината си пред Нова през февруари
Над 2/3 от най-гледаните предавания в българския ефир са от програмата на bTV




bTV затвърждава тенденцията да привлича по-голям брой зрители за сметка на втората по гледаемост медия, сочат данните на ГАРБ за февруари 2017 г. Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и втората по гледаемост телевизия през втория месец от годината продължава да нараства и достига до 120% (при 105% през януари 2017г., A4+). При младите зрители на възраст 18-34, bTV отчита 75% по-голям аудиторен дял от прекия конкурент, а в групата 18-49 разликата е 78% в полза на bTV.

Тематичните канали на bTV Media Group също могат да се похвалят с ръст в аудиторния си дял. За пореден месец разликата в дела между тематичните канали на bTV Media Group и на Nova Broadcasting Group е над 100% при младите зрители.  Най-голямо нарастване на аудиторията - 10% има при групата 18-49, като при bTV Cinema увеличението на годишна база е 50%. При най-трудно достъпната зрителска група - 18-34 разликата между тематичните канали на bTV Media Group и Nova Broadcasting Group е цели 130%. В същия период миналата година разликата е била 85%. Увеличението в дела при bTV Cinema сред тази аудитория е цели 67%. И в трите разглеждани таргет групи, Nova Broadcasting Group бележи спад в пазарния си дял.
В основата на успеха на bTV Cinema стои „Месецът на Оскарите”, който и тази година предизвика интереса на киноманите към филми, носители или номинирани за престижната статуетка. Заглавия като „Гравитация”, „Гранд хотел „Будапеща”, „Престиж”, „Как да си дресираш дракон 2” и други са увеличили с 1.4 пункта дяла на филмовия канал на bTV Media Group сред младежите между 18 – 34 години спрямо февруари миналата година.
Най-гледаните програми през февруари са част от праймтайма на bTV според месечната класация топ 50. На първо място и безспорен победител при всички групи зрители е най-успешното музикално шоу „Гласът на България”. Третият сезон на „MasteChef” е следващото най-гледано риалити предаване, което попада в топ 5 при всички групи зрители. При аудитория А4+, първите 16 места в класацията са за продукции, излъчени по bTV. Сред тях са „bTV Новините”, „Лице в лице”, „120 минути”, „Карбовски: Втори план”, сериалите „Твоят мой живот”, „Дамата с воала”, „Опасни улици”, както  и  филмовите заглавия от програмата на медиата като „И така нататък”, „Последният пенсионерски запой”, „Пърси Джаксън и Боговете на Олимп: Похитителят на мълнии” и други. Общо 43 от предаванията в топ 50 са излъчени в ефира на bTV.

И през февруари 2017г., зрителите в България разчитат основно на високия професионализъм на журналистите от „Новини, актуални предавания и спорт” на bTV. bTV Новините в 19 часа са получили доверието на средно 1 156 000 души, които всяка вечер са следили събитията у нас и по света чрез ефира на медиата. Според данните на ГАРБ, bTV Новините са избора на 45% от зрителите, което е над  два пъти повече от зрителите, гледали централните новини на Нова през февруари.  За пореден месец  „Тази сутрин” е най-гледаният сутрешен блок със среден дял от 46% (А4+) и повече от двойна преднина пред „Здравей, България” на Nova.
Report Spam   Logged

Iordan
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 540



« Reply #227 on: 09 March 2017 22:54:15 »

Ето и самата таблица:

Report Spam   Logged
TopCat
Говорител
****
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #228 on: 10 March 2017 00:00:23 »

Доста е забавно да гледа човек как двете медии се надлъгват, НО ми е интересно дали бТВ сами си вярват на топ 50 - то? То направо е смехотворно!
Report Spam   Logged
ktamara
Зрител
***
Offline Offline

Posts: 382


« Reply #229 on: 10 March 2017 15:52:49 »

Бля, бля...само където Барселона и ПСЖ направо са потопили това недорасло сериалче
Report Spam   Logged
The TV Boy
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 2 084


Администратор


« Reply #230 on: 10 March 2017 15:54:32 »

Бля, бля...само където Барселона и ПСЖ направо са потопили това недорасло сериалче
Ако говориш за лекарите - то това изобщо сериал ли е?  Grin Afro
Report Spam   Logged
ktamara
Зрител
***
Offline Offline

Posts: 382


« Reply #231 on: 10 March 2017 16:13:33 »

за нашите и вашите  Afro
Report Spam   Logged
The TV Boy
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 2 084


Администратор


« Reply #232 on: 10 March 2017 18:01:21 »

за нашите и вашите  Afro
Ааа, това ли било.  Grin Така и нещо не можах да го схвана тоя сериал, странничък ми дойде.
Report Spam   Logged
monk1900
Зяпач
**
Offline Offline

Posts: 225



« Reply #233 on: 09 April 2017 20:31:29 »

А аз не разбрах сега на последните избори коя била най-гледаната телевизия.

Първото по рода си изборно студио на открито по bTV е изборът на зрителите в ключов за България момент

NOVA е предпочетената медия от активното население в изборния ден

Report Spam   Logged
The TV Boy
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 2 084


Администратор


« Reply #234 on: 09 April 2017 21:30:47 »

Ми така като гледам - и двете и нито едната... Afro
Report Spam   Logged
BlooMac
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 1 033



WWW
« Reply #235 on: 14 April 2017 12:55:52 »

Рейтинги на детските канали през последните 3 години според Nielsen:
Report Spam   Logged
TopCat
Говорител
****
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #236 on: 14 April 2017 16:24:05 »

Това инфо за Nick ми е мноооого съмнително. Канал, който върти главно повторения да е по - гледан от Дисни Ченъл е доста fishy. Че Януари е даже по - гледан и от CN и от DC.... СмЕх.
Report Spam   Logged
The TV Boy
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 2 084


Администратор


« Reply #237 on: 17 April 2017 02:02:18 »

Ммм, нещо и мен ме съмнява за Nick. За CN и Дисни драма няма че са с близки стойности, но Ник очаквах да е в пъти зад тях, нещо сериозно е нарочно напомпан ми се струва... Супер7 си е горе-долу както си го очаквах да е.
Report Spam   Logged
spike
Админ
Маниак
******
Offline Offline

Posts: 3 187



WWW
« Reply #238 on: 17 April 2017 09:42:13 »

Във Видин на аналоговата Nick е единственият детски канал. Предполагам, че и на други места е така, та може би затова са му по-високи рейтингите.
Report Spam   Logged

mongoleca
Потребител
*
Offline Offline

Posts: 92


« Reply #239 on: 17 April 2017 14:27:06 »

Че те Дисни и CN тотално се излагат и това, което излъчват са пълни глупости според мен. А и техните анимации, като ги гледам са за деца под 4 години. Smiley Рейтингите са за категория 4+.
Report Spam   Logged
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by EzPortal
Bookmark this site! | Upgrade This Forum
Free SMF Hosting - Create your own Forum

Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy