ktamara
|
От одавна съм се убедил че Филмите, Сериалите и предаванията които аз харесвам, са негледаеми в БГ. Тука само хляб и зрелища. Така че е съвсем нормално и bTV и Nova да ни заливат с комерсиален продукт, който се кльопа от масовката. Точно за това има простотиите като BB и турско в праймтайма. Имаше няколко опита от страна и на двете телевизии да прокарат нещо свястно, но уви в БГ няма почва за такива неща
|
|
|
|
|
TopCat
|
От одавна съм се убедил че Филмите, Сериалите и предаванията които аз харесвам, са негледаеми в БГ. Тука само хляб и зрелища. Така че е съвсем нормално и bTV и Nova да ни заливат с комерсиален продукт, който се кльопа от масовката. Точно за това има простотиите като BB и турско в праймтайма. Имаше няколко опита от страна и на двете телевизии да прокарат нещо свястно, но уви в БГ няма почва за такива неща
Не мисля, че проблемът е в зрителите. Телевизиите направиха така, че риалити повърните да са толкова популярни. Ако вместо тях се показваха качествени филми и сериали, то аудиторията нямаше да е толкова неука що се отнася до качествена ТВ продукция. Същата ситуация е и с музиката - Монте, на Графа, изкарват много качествени парчета, НО популярни са простотиите на Криско други балами от Facing The Sun. Да не говорим за чалгата, защото там проблемът е много дълбок.
|
Hater by Design.
|
|
|
tvreiting
|
От одавна съм се убедил че Филмите, Сериалите и предаванията които аз харесвам, са негледаеми в БГ. Тука само хляб и зрелища. Така че е съвсем нормално и bTV и Nova да ни заливат с комерсиален продукт, който се кльопа от масовката. Точно за това има простотиите като BB и турско в праймтайма. Имаше няколко опита от страна и на двете телевизии да прокарат нещо свястно, но уви в БГ няма почва за такива неща
Проблемът в България е липсата на конкуренция. И в Сащ имат тъпи шоа, като Биг Брадър но имат и добри сериали. Тъпото е, че не създаваме български сериали. Направихме 4 сезона на хитовия сериал Под прикритие и нищо друго не успя да стигне до повече хора. А за американски и други серали които много от тях може би ги няма в България, българските канали няма да платят и стотинка защото цените са високи пък и много хора като мен няма да ги гледат защото ще са прецакани с бг аудио. Затова има торенти и от там може човек да се сдобие с качествени неща и да ги гледа безплатно и без реклами. За тази таблица на Нилсън България http://www.nielsen-admosphere.bg/files/2014/06/Nielsen-Admosphere-Bulletin-July-2015-READY-last-edit-19.08.pdf на 7 страница си личи, че всичко е завишено защото не пише на определите филми колко е дяла на аудиторията 18-49. За турски сериали и друго подобни много от хората са чували че са пълен боклук, но ако ги питаш за някое заглавие ще знаят нула. Същото е и с реалитита всеки по света е чувал за Биг Брадър но колко хора реално го гледат. Всичкото в България е едно налагане на продукция на нещо което е правено с джобни пари от непрофесионалисти. В сайтове като Днесбг има постоянно новини за Биг Брадър, обаче почти всички читатели са възмутени. Защо не организарт от някой Бг канал безплатно гледане на сериал и тогава ще си проличи дали могат да запълнят местата. От НВО организираха безплатни гледания на Игра на тронове и имаше много млади посетители.
|
|
|
|
|
tvreiting
|
В тези агенции се подбират да се следят такива хора, който да са фенове на определен канал и да гледат редовно. Реално няма увеличаване на рейтингите а нарочно грешно избрани домакинства и това се прави с цел увеличаване на цената на рекламите. Може би подбират и познати например на Слави да му гледат шоуто и да трупа рейтинг. Хубавото е, че тези рейтинги не указват влияние върху сериалите защото за сериалите се гледат рейтнигите в Сащ и ако там са ниски тогава е зле.
|
|
|
|
Iordan
|
В тези агенции се подбират да се следят такива хора, който да са фенове на определен канал и да гледат редовно. Реално няма увеличаване на рейтингите а нарочно грешно избрани домакинства и това се прави с цел увеличаване на цената на рекламите. Може би подбират и познати например на Слави да му гледат шоуто и да трупа рейтинг. Хубавото е, че тези рейтинги не указват влияние върху сериалите защото за сериалите се гледат рейтнигите в Сащ и ако там са ниски тогава е зле.
„Nielsen Admosphere“ е пийпълметричната агенция на Нова телевизия, не на bTV (и съответно на Слави), ако това имаше предвид.
|
|
|
|
The TV Boy
|
Учудвам се че Нова ТВ все още не са се похвалили с рейтинги за Замръзналото кралство, но и утре е ден както се казва.
|
|
|
|
TONI
|
Учудвам се че Нова ТВ все още не са се похвалили с рейтинги за Замръзналото кралство, но и утре е ден както се казва. Дали ще се похвалят?! Излъчи се срещу премиерата на "Червената шапчица"
|
|
|
|
Iordan
|
На „Червената шапчица“ хвърлях по едно око през десетина минути и веднага го класифицирах като ужасна порнография. От „Замръзналото кралство“ обаче останах с впечатлението, че той по-скоро е правен за Оскар, отколкото за зрителя. Чист анимационен мюзикъл, който не ми допадна особено.
|
|
|
|
ktamara
|
Дали ще се похвалят?! Излъчи се срещу премиерата на "Червената шапчица" Няма с какво, теста с анимационният ден е пълен провал. Нова записват най-слабият си ден за годината, ако не и за последните няколко години
|
|
|
|
The TV Boy
|
Мисля че беше добра идея че направиха Дисни деня, омръзна ми да гледам едни и си стари романтични коледни филми по празниците, както редовно правят БТВ, че и Нова. Можеха само да разнообразят асортимента от филми, защото песните и на мен ми идваха в повече като Мъпетите, но пък като цяло според мен беше добре, пък дори и да е нямал висок рейтинг.
|
|
|
|
|
tvreiting
|
Тези формати съществуват само защото се канят да пеят известни артисти в даден концерт и затова. Ако не ще отидат на дъното.
|
|
|
|
Iordan
|
Сезонът на Мастър продукциите в ефира на bTV стартира с грандиозен успех на концерта на „Слави и Ку Ку бенд” Концертът на Слави и Ку-Ку Бенд превърна вечерта на 29 февруари в празник за 1 400 000 зрители, а пикът на зрителски интерес е с рекордните 1 715 000 души. На 29 февруари bTV даде старт на своя пролетен Мастър сезон с концерта на „Слави и Ку Ку бенд”, който се състоя тази есен на стадион "Васил Левски". Едно от най-грандиозните музикални събития през 2015 година – концертът на Слави Трифонов и Ку-Ку Бенд – създаде истински празник за близо 1 400 000 зрители на bTV снощи, 29 февруари. Пикът на зрителски интерес е в 21:09 часа, когато над 1 715 000 души са настроили телевизорите си на bTV. Над тричасовия спектакъл с най-големите хитове на любимците на публиката, който беше излъчен от 20.00 до 23.30 часа по bTV, събра близо 52% от всички хора пред телевизионния екран в този часови пояс и постигна среден рейтинг 20,2%. Концертът привлече с близо 1 милион зрители повече от втората по гледаемост медия. Зрителите от всички възрастови групи категорично предпочетоха концерта на Слави и Ку-Ку Бенд с участието на Деси Добрева, Крисия и други музикални звезди, който през месец септември събра 70 000 зрители на стадион „Васил Левски”. Близо 47% от младите на възраст 18-34 г., с 117% повече от аудиторията на прекия конкурент, гледаха музикалното събитие в ефира на bTV. Същата тенденция отчитат данните на ГАРБ и за активните зрители (18-49), над 47% от които са предпочели шоуто по bTV, в сравнение с едва 20,5%, избрали програмата на втората в класацията медия.
|
|
|
|
tvreiting
|
Престарали са се със завишаването на бройката - това е огромна бройка за страна , като България и затова мисля, че не е реална. Реалната бройка сигурно е до 500 000 души. Рейтингите на много неща по цял свят спадат а те пишат - 1 715 000 души за някакъв си концерт. В Замунда торента е свалян 1863 пъти. То очевидно лъжат хората с числото 1 715 000.
|
|
|
|
break
|
Да, очевидно не ги бива дори в най-елементарните сметки. Ако приемем, че половината зрители са гледали ьтв, то това означава, че в същия момент телевизия са гледали 3,5 млн. души, което означава всеки втори жител на страната. Това, и на теория, и на практика няма как да е възможно.
|
|
|
|
ktamara
|
Среден рейтинг 20,2% означава 0,202*7000000=1 414 000 - средно. При такава цифра е съвсем нормално пика да е посочената от bTV цифра.
|
|
|
|
Iordan
|
Престарали са се със завишаването на бройката - това е огромна бройка за страна , като България и затова мисля, че не е реална. Реалната бройка сигурно е до 500 000 души. Рейтингите на много неща по цял свят спадат а те пишат - 1 715 000 души за някакъв си концерт.
В Замунда торента е свалян 1863 пъти. То очевидно лъжат хората с числото 1 715 000.
Всички песни са накъсано качени в bTV.bg. Направи си труда да влезеш и да провериш гледанията им, преди подобни коментари, че ставате сериозно смешни. Цял Facebook пламна със снимки с по 10k лайка (реакции), продължавате да хейтите, а и на всичкото отгоре не разбирате. Концертът от Арена Армеец събра в YouTube 2,7 млн. гледания, 2 700 000 различни човека.
|
|
|
|
break
|
Между хейт и разумна критика има разлика. Дреме ми на мене, че има 2 млн. гледания по сайтовете. Чалгаджийките имат по 10 млн., но това не ги прави по-интелигентни. В случая става въпрос за проста аритметика.
|
|
|
|
tvreiting
|
Всички песни са накъсано качени в bTV.bg. Направи си труда да влезеш и да провериш гледанията им, преди подобни коментари, че ставате сериозно смешни. Цял Facebook пламна със снимки с по 10k лайка (реакции), продължавате да хейтите, а и на всичкото отгоре не разбирате. Концертът от Арена Армеец събра в YouTube 2,7 млн. гледания, 2 700 000 различни човека.
Разбрал си грешно. Не съм казал, че малко хора са гледали концерта. Казах, че е много нереално 1 715 000 души да са гледали този концерт на датата, която е бил излъчен. Човека е успял. Нямам нищо против него. Не съм му фен и неможе да ме впечатли със кръчмаро сватбарска ориенталска музика предназначена за друсане на кючек. На bTV.bg невлизам - не ми е интересно и не ми се дирят видеа за да ги сравнявам.
За концерта в Арена Армеец За видеата в Ютюб знам, че отчита гледанията, когато клипа е изгледан най-малко 30 секунди. От Ютюб не ги интересува да отчитат напълно уникалните гледания те отчитат гледанията, които са направили най-малко 30 секунди. Така, че ако много хора гледат всеки ден един музикален клип този клип може да направи милиони гледания. Също и в Ютюб има и средна продължителност на показването. В Фейсбук един рекламиран пост може да събере много харесвания така че е нормално да има 10к.
|
|
|
|
|