А какво ще става с другите услуги?
- домашен телефон (VoIP) [Услугата ДОМАШЕН ТЕЛЕФОН се предлага само на клиенти с активен абонамент на услугата Оптичен интернет]
- мобилен телефон (през приложение, налично единствено за iPhone)
- мобилен интернет (през собствена 4G мрежа)
На polarismedia.bg не ги виждам тези.
За телефонната услуга предполагам може просто да я затрият, както направиха като клонираха Макс Телеком в ТиКом.
Но с 4G мрежата, където Булсатком имат
2 ленти по 5 MHz, какво ще правят? По принцип най-добрият вариант би бил да ги вземе ТиКом, които имат 2 ленти по 15 MHz в съседство, а също така и роуминг споразумение с Булсатком. Но май и ТиКом не са особено добре финансово. Ако Виваком (или друг оператор) вземе 4G честотите, надали ще запази атрактивните предложения, които Булсатком имат за 4G интернет в момента.
(Любопитно, че разрешенията за използване на радиочестотен спектър и на Булсатком, и на ТиКом, изтичат на една и съща дата, 15.12.2021 г.)