„Евроспорт“ разкрива новата си идентичност
„Евроспорт“ разкрива нова идентичност на своята марка под мотото „Зареди страстта си“.
Новата идентичност ще се появи в ефира в петък, 13 ноември 2015 г., и ще бъде придружена от подзаглавието „Зареди страстта си“.
Новият вид ще бъде подпомогнат от кампанията #sharemypassion в социалните медии, която насърчава спортните запалянковци да споделят истории за невероятните усилия, които полагат, за да изразят любовта си към своя спортист, отбор или спорт.
„Името „Евроспорт“ вече е утвърдено при отразяването на преки спортни предавания, а под собствеността на „Дискавъри“ дадохме силен тласък на своя растеж и ново начало на своята марка, за да свържем с феновете“, каза Питър Хатън, главен изпълнителен директор на „Евроспорт“.
„Днешното пускане на новата ни идентичност е още една огромна стъпка напред към целта ни да превърнем „Евроспорт“ в предпочитаното направление за всички спортни фенове. Новото ни мото „Зареди страстта си“, което е съсредоточено върху феновете, е израз на цялата изминала година, през която „Евроспорт“ претърпя много промени.
Придобихме най-значимите права за местните спортни фенове от всеки отделен пазар, което ще ни позволи да споделим с тях неповторимите преживявания от всички четири тенис-турнира от големия шлем, всяка голяма европейска футболна лига, най-важните състезания по моторен спорт, всички големи състезания по колоездене и, разбира се, ще бъдем домът на Олимпийските игри в Европа за периода 2018-2024.
Подобрихме производствения процес, за да разказваме великите истории на спорта по по-новаторски начин, което донесе рекордни рейтинги за много от събитията през цялата 2015 г. Днес с вълнение обединяваме всичко това в изцяло нова идентичност и нов език, с което захранваме страстта на феновете към спорта.“
Антонио Руиз, вицепрезидент по маркетинга и управлението на франчайзите в „Евроспорт“, добави: „Промяната на марката на „Евроспорт“ беше предшествана от обстойни проучвания в много пазари, чрез които разбрахме как се възприема марката и помогнаха на компанията да определи своите ценности. Сега „Евроспорт“ ще има отличаваща се индивидуалност и впечатляващи графики, които ще дадат енергия на феновете и ще събуди още повече интереса им.
Феновете и спортистите изживяват страстта си към спорта по най-невероятни начини. „Евроспорт“ сега зарежда тази страст и дава сцена за тяхната отдаденост, амбиция, целеустременост, саможертва, лудост и радост.“