Ами, то точно най-известните спортни събития са с най-скъпи права, така че не бих се учудил, ако БНТ продадат световните и европейски първенства.
Може би наистина би било най-добре, ако първо се назначат някакви кадърни хора в рекламния отдел на БНТ и след това се мисли за продажба на спортни права, но при този вариант компенсирането на дълговете ще стане доста по-бавно.
Хора, недейте да очаквате единствено да се смени рекламният отдел на БНТ и те съответно да запълнят това шибано рекламно време на телевизията.
Раздел III.
Спонсорство
Чл. 89. (Изм. - ДВ, бр. 12 от 2010 г.) (1) Делът на рекламните спотове и спотовете за телевизионен пазар в даден едночасов период не може да надхвърля 12 минути.
(2) Алинея 1 не се прилага за съобщения, направени от оператора във връзка с неговите собствени програми, предавания и допълнителни продукти, свързани с тези предавания, промоция на европейски филми, както и за призиви за благотворителност и общественополезни каузи.
Чл. 90. (Изм. - ДВ, бр. 12 от 2010 г.) (1) Общото времетраене на рекламата за всяка отделна програма не може да надвишава:
1. за БНТ - 15 минути на денонощие и 4 минути на час;
2. за БНР - 6 минути на час.
Какво точно излиза? Че за да свършат тая работа с рекламното време, което не могат да запълнят, трябва
промяна в закона! Иначе в противен случай, БНТ ще запада всяка година все повече и повече...