Да, имат ограничено рекламно време, но това не значи, че по време на „Стани богат“ не трябва да въртят нито една търговска реклама в продължение на поне месец. Освен това, в следващите алинеи има и друго:
(4) Ограниченията по ал. 1, т. 1 и 2 не се прилагат за рекламата, включена в предавания по време на отразяване на прояви на изкуството, културата и спорта с общонационално и международно значение. В този случай за времетраенето на рекламата се прилагат общите разпоредби.
Това се отнася точно до световното и европейското и други подобни събития.
(3) В програмите на извънстоличните центрове на БНР и БНТ, предназначени за регионално разпространение, общото времетраене на рекламата не може да надхвърля 6 минути на час.
Това е малко спорно как да се приложи, защото в момента ТВ центровете не излъчват отделен регионален канал или блокове с регионално излъчване.